استقبال سرد از ویندوز ۸

یکشنبه ۷ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است خبرگزاری‌ها- کاربرانی که نسخه‌های پیش نمایش ویندوز ۸ را بر روی رایانه های خود نصب نموده‌اند، می گویند استفاده از این سیستم عامل آنها را چندان هیجان‌زده نکرده است.

مایکروسافت با تبلیغات فراوان ویندوز ۸ را یک محصول انقلابی معرفی نموده، اما امکانات و ویژگی های این سیستم عامل چندان توجه کاربران را iبه خود جلب نکرده است.

نکته مهم تلاش مایکروسافت برای جلب توجه کاربران گوشی های همراه و تبلت هاست که این روزها iبه سرعت در حال افزایش است، اما این تلاش ممکن است iبه گیج نمودن کاربران و کاهش کارآیی ویندوز منجر شود و توجه کاربران پیشی iبه این سیستم عامل را هم کمتر کند.

برخی کاربران پس از نصب ویندوز ۸ می گویند تغییری در سرعت بالاآمدن سیستم هایشان یا اجرای برنامه های مختلف iبه وجود نیامده و علاوه بر این با توجه iبه تغییرات بنیادین در این سیستم عامل مستلزم فراموش نمودن آموخته های پیشی در مورد ویندوز و دریافت آموزش های تازه در مورد این سیستم عامل است.

کاربران میان سال و حرفه ای بیم دارند که مجبور شوند وقت بسیاری را صرف یاد گرفتن نحوه استفاده از ویندوز ۸ نمایند و ممکن است همین مساله آنها را iبه طور کلی از iبه روز نمودن ویندوزهایشان منصرف کند.

ویندوز ۸ از وقت عرضه ویندوز ۹۵ تا iبه حال مهم ترین نسخه iبه روز شده ویندوز با بیشترین تغییرات محسوب می گردد، اما مشخص نمی باش با کاهش اهمیت رایانه های شخصی، کاربران گوشی ها و تبلت ها iبه اندازه کاربران قدیمی تر از این سیستم عامل استقبال نمایند.

قرار است ویندوز ۸ یک هفته دیگر در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

IT Iran

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.