استقبال سینمادوستان از موزیکال ˝بینوایان˝ ساخته تازه ˝تام هوپر˝

۰۶م آذر ،

فیلم موزیکال ˝بینوایان˝ ساخته تازه ˝تام هوپر˝، کارگردان شناخته شده سینما، در تالار آلیس تالی مرکز لینکلن در نیویورک به روی پرده رفت.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، پس از درخشش فیلم “گفتار پادشاه” ساخته “تام هوپر”، علاقه‌مندان سینما منتظر اکران دومین فیلم این فیلمساز بریتانیایی بودند و همانطور که پیش‌بینی می‌شد فیلم موزیکال “بینوایان” ساخته تازه “هوپر” با استقبال خوب مخاطبان روبرو شد و تماشاگران هنگام خروج از تالار آلیس‌تالی واکنش‌های مثبتی از خود بروز دادند.

بنابر این گزارش، “ویلیام نیکلسون” فیلمنامه این فیلم را بر اساس نمایشی موزیکال به رشته تحریر درآورده و ستارگانی همچون؛ “راسل کرو”، “هیو جکمن” و “آن هاتاوی” در آن ایفای نقش کردند.

به نوشته هالیوودریپورتر، در فیلم “بینوایان” به کارگردانی “تام هوپیر” بر اساس رمان معروف ویکتور هوگو، “هیو جکمن” در نقش ژان والژان، “آن هاتاوی” در نقش مادر کوزت، “راسل کرو” در نقش بازرس ژاور و “آماندا سایفرید” و “ایزابل آلن” در نقش کوزت (دوران کودکی و جوانی) ایفای نقش کردند.

سایر بازیگران این فیلم موزیکال “آرون توویت”، “سامانتا بارکز”، “هلنا بونهام کارتر”، “ادی ردماین”، “ساشا بارون کوهن” می باشند.

گفتنی است، اکران جهانی فیلم موزیکال “بینوایان” توسط کمپانی یونیورسال پیکچرز از روز ۲۵ ماه دسامبر برابر با ۵ دی‌ ماه سالجاری آغاز می‌شود.

 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.