استقبال شهرستانی ها از بخش فیلم های مستند

۳۰م دیماه ،

تاکنون بیش از ۵۰ فیلم مستند به جشنواره تجسمی فجر رسیده است

به گزارش هنرآنلاین بیش از ۵۰ فیلم مستند با موضوع هنرهای تجسمی به دبیرخانه پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر رسیده است.

 با گذشت یک ماه از انتشار یافتن فراخوان دومین دوره فیلم های مستند با موضوع هنرهای تجسمی، تاکنون ۵۶ فیلم به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده و این در حالی است که مستندسازان تا پنجم بهمن ماه فرصت حضور در این اتفاق هنری را دارند.
بر پایه این خبر، فیلمسازان استان های تهران، آذربایجان شرقی و غربی، خراسان شمالی و جنوبی، کرمانشاه، هرمزگان، مازندران، گیلان، یزد، کرمان، قم، اصفهان و سیستان و بلوچستان تاکنون متقاضی حضور در بخش فیلم های مستند هنرهای تجسمی بوده و فیلم های خود را به دبیرخانه ارسال کرده اند.

مجسمه سازی، منبت کاری، نگارگری، کاشیکاری، سفال، عکس، نقاشی و همچنین فیلموگرافی هنرمندان عرصه تجسمی از جمله موضوعاتی است که مستندسازان آنها را دست مایه فیلم های خود قرار داده اند.

با پایان مهلت شرکت در این جشنواره، هیات انتخاب و داوری متشکل از: «رضا پور حسین»، «پریوش نظریه»، «منوچهر شاهسواری»، «کوروش پارسا نژاد» و «مهرداد زاهدیان» ارزیابی فیلم های مستند را آغاز خواهند کرد.

دومین دوره فیلم های مستند هنرهای تجسمی به دبیری «علیرضا قاسم خان» و از پنجم تا دهم اسفندماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.