استقبال عموم بازدید کنندگان از “خاطره‌نگاری انقلاب” سوره مهر

۱۶اردیبهشت،

رئیس روابط عمومی انتشار یافتنات “سوره مهر” از پرفروش‌ترین و پراستقبال‌ترین کتاب این انتشار یافتنات خبر داد.

“حیدر ایمنی‌” مدیر روابط عمومی غرفه انتشار یافتنات سوره‌ی مهر در گفتگو با خبرنگار حوزه‌ی ادبیات باشگاه خبرنگاران در رابطه با میزان استقبال مردم از این غرفه گفت: کتابهای “دفاع مقدس” و “خاطره‌نگاری انقلاب” در این غرفه از سمت و سویی که در راستای مخاطب خاص بود به سمت عامه‌ی مردم کشیده شد به طوری که استقبال چشمگیری از این غرفه به عمل آمد.

“ایمنی‌” در رابطه با حضور دو تن از سینما مداران‌ در این غرفه افزود: یک زمانی می گفتند فیلمنامه جدایی از کتاب است ولی امروز می‌بینیم که فیلمنامه‌نویسان با حضور در نمایشگاه کتاب اقتباس کتاب و سینما پرداختند همان کاری که دیروز در غرفه‌ی سوره‌ی مهر با حضور “کیومرث پوراحمد‌” و “حبیب احمد‌زاده” صورت پذیرفت.
رئیس روابط عمومی سوره‌ی مهر در رابطه با بخش جنبی و تاثیر مسئله ی کاغذ بر تولید این انتشار یافتنات خاطر نشان کرد: هر چند به مسئله و مشکلات گرانی کاغذ اعتماد داریم ولی مجبوریم بنا بر درخواست مردم با هر شخصی مبارزه و به تولید کتاب برای آنها بپردازیم به طوری که ۲۵۰ عنوان کتاب ما به صورت دیجیتال برای فرار از تحریم‌ها ارائه می گردد.
وی در رابطه با پرفروش‌ترین کتاب در این انتشار یافتنات و پس از آن پرفروش‌ترین کتاب در این غرفه در نمایشگاه گفت: پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشار یافتنات ؟؟؟ “بابا‌نظر” و “پایی که جا ماند‌” از پراستقبال‌ترین کتاب در کنار کتاب های “ضد‌” و “لشگر خوبان‌” به یگانه‌ی فاضل که به چهارگانه تبدیل شده‌اند قرار می‌گیرد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.