استقبال مردمی از جشنواره تولیدات مراکز استانی حوزه هنری در کرمانشاه

 به گزارش خبرنگار مهر، دومین روز از سومین دوره جشنواره تولیدات استانی مراکز حوزه هنری در حالی کار خود را آغاز کرد که میزان استقبال از کارگاه‌های برگزار شده در حاشیه این جشنواره قابل توجه است.

صبح امروز کارگاه شعر این جشنواره که در مجتمع انتظار کرمانشاه برگزار شد با استقبال مخاطبان روبرو شد به صورتی که تمامی صندلی‌های سالن برگزاری همایش پر شده و شرکت‌کنندگان نیز به طرح سوالات زیادی از سخنرانان این نشست پرداختند.

روز گذشته نیز در مراسم افتتاحیه جشنواره میزان استقبال مردمی تا اندازه‌ای بود که بسیاری از حاضران ایستاده به تماشای برنامه جشنواره پرداختند و سالن انتخاب شده ظرفیت نشستن برای تمامی آنها را دارا نبود.

این استقبال در حالی انجام می‌پذیرد که در دو روز گذشته کرمانشاه به دلیل حضور گرد و غبار از هوای نامساعدی برای تردد عمومی برخوردار بوده است.

در ادامه برگزاری کارگاه‌های ادبی این جشنواره صبح فردا نیز کارگاه داستان و داستان‌خوانی با حضور محمد کاظم مزینانی در مجتمع انتظار برگزار خواهد شد و مراسم رونمایی از تازه‌ترین تولیدات ادبی مراکز استان‌ها نیز از ساعت ۱۶:۳۰ در محل یادمان تنگه مرصاد برگزار می‌شود.

انتشارات سوره مهر نیز همرمان با برگزاری این همایش سه روزه شماری از برترین آثار داستانی خود در چند سال گذشته را به نمایش گذاشته است که در میان آنها می‌توان به آثاری مانند تالار پذیرایی پایتخت، شاه بی‌شین، شب قلندر، حافظ هفت، سفر به گرای دویست و هفتاد درجه و…. اشاره کرد.

نمایشگاهی از تولیدات حوزه هنری و مراکز استانی در حوزه نشریات استانی و نیز تولیدات هنری در فضای دیجیتال نیز در مجتمع انتظار کرمانشاه برپا شده است.

بخش قابل توجهی از برنامه‌های این دوره از این جشنواره نیز در فضاهای باز سطح شهر کرمانشاه در حال برگزاری است که از جمله آنها می‌توان به برپایی نمایش‌های آیینی در تکیه معاون الملک کرمانشاه و نیز اجرای نمایش‌های خیابانی در پارک شاهد و نیز اجرای تئاتر کودک و نوجوان در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه اشاره کرد.

سومین جشنواره تولیدات هنری مراکز استان‌های حوزه هنری عصر روز پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت به کار خود پایان خواهد داد.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.