استقبال مسلمانان جمهوری آذربایجان از نمایشگاه عکس مدرس ایرانی

ˈناصر محمدیˈ روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: در نمایشگاه عکس خود در باکو که به همت رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران برگزار شد ، در مجموع ۲۰ عکس در اندازه های ۳۵ در ۵۰ عرضه شد و علاقمندان زیادی از این نمایشگاه دیدن کردند.

وی با بیان اینکه معمولا عکس های مستند اجتماعی مخاطبین زیادی را جلب می کند، گفت: تاکنون عکس های خود را در ۱۲ نمایشگاه داخلی عرضه کرده، اما نمایشگاه باکو نخستین نمایشگاه عکس در خارج از کشور بود که مخاطبین زیادی داشت.

محمدی با اشاره به ره آورد سفر خود به باکو نیز اظهار داشت: در سفر به باکو عکس های زیادی از مساجد و زیارتگاه های جمهوری آذربایجان تهیه کرده ام که قصد دارم تا پایان سال جاری در نمایشگاهی در زنجان آنها را عرضه کنم.

این مدرس عکاسی دانشگاه های استان زنجان اظهار داشت: تاکنون مجموعه عکس های خود را در دو جلد کتاب با ۲۴۰ عکس، با موضوع مستند اجتماعی در زمینه های مختلف به چاپ رسانده و تلاش خواهد کرد عکس های بیشتری در این زمینه چاپ شود.

این مدرس و هنرمند عکاس همزمان با میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) و برگزاری جشنواره رضوی توسط رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو برای عرضه عکس های برتر خود به جمهوری آذربایجان سفر کرد.

خاورم/۱۱۰۸**۱۳۶۸**

انتهای پیام /*


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.