استقبال مشتریان از تیرآهن در بورس کالای ایران

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

روز یکشنبه ۱۳ مردادماه، حدود ۷۵ هزار تن انواع تیرآهن به ارزش حدود ۱۶۰۰ میلیارد ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی ممتاز نیوز، شرکت ذوب آهن اصفهان، ۴۴ هزار تن تیرآهن ۱۴ را به صورت سلف و به قیمت ۱۸ هزار و ۳۱۹ ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی معامله کرد.

این شرکت همچنین، معامله ۱۱۰۰ تن تیرآهن ۱۴ را به قیمت پایه ۱۸ هزار و ۲۶۸ ریال روی تابلوی معاملات ثبت کرد. از دیگر محصولات شرکت ذوب آهن اصفهان که در این روز معامله شد می توان به ۷۶۵۶ تن تیرآهن ۲۷، ۷۹۲۰ تن تیرآهن ۲۴، ۷۶۵۶ تن تیرآهن ۲۲ و ۶۴۶۸ تن تیرآهن ۲۰ اشاره کرد. شایان ذکر است، ۱۱۰۰ تن سبد میلگرد A3-14-25 گروه ملی صنعتی فولاد ایران به قیمت ۱۷ هزار و ۸۵۰ ریال به فروش رسید.

گروه مس نیز شاهد معامله ۱۹۶۰ تن مس کاتد و ۹۰۰ تن مس کاتد ۲ شرکت صنایع ملی مس ایران به قیمت ۱۸۵ هزار و ۳۲۰ ریال برای هر دو محصول بود. این شرکت همچنین، ۱۲۴۰ تن مس مفتول را به قیمت ۱۹۱ هزار و ۱۵۶ ریال معامله کرد. علاوه بر این، شرکت صنایع تولیدی دنیای مس، ۳۰۰ تن مس مفتول را به قیمت ۱۹۱ هزار و ۶۵۶ ریال دادوستد کرد.

این گزارش ممتاز به نقل از حاکی است، تالار محصولات صنعتی و معدنی در این روز، در مجموع معامله بیش از ۸۰ هزار تن انواع کالا را با ارزش بیش از ۲۴۲۸ میلیارد ریال تجربه کرد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.