استقبال معاونت برنامه‌ریزی ریاست جمهوری از احکام پیشنهادی سازمان میراث فرهنگی در لایحه بودجه ۹۲

۰۸م آذر ،

معاون سرمایه‌گذاری وتامین منابع سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری:

احکام پیشنهادی سازمان میراث فرهنگی برای لایحه بودجه ۹۲ مورد استقبال معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛ امیر امینی با اعلام این خبر در دومین نشست معاونین سرمایه‌گذاری و تامین منابع استان‌ها در این سازمان اظهار داشت: امیدواریم این احکام با درج در قانون بودجه ۹۲ بخشی از اهداف دولت در زمینه اقتصاد بدون نفت در بخش فرهنگی را محقق کند.
وی با اشاره به تعیین سقف اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در لایحه بودجه ۹۲ تصریح کرد: معاونت سرمایه‌گذاری و تامین منابع سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نسبت به تنظیم لایحه بودجه اقدام و موارد لازم را به معاونت‌های ستادی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ارسال کرده است.
وی عنوان کرد: اعتبارات هزینه‌ای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در لایحه بودجه ۹۲ نسبت به سال قبل ۲۶درصد کاهش پیدا کرده و سقف اعتبارات تملک نیز حدود ۳۰درصد کاهش پیدا کرده است که ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معاونت سرمایه‌گذاری و تامین منابع این سازمان در همین رابطه و برای جبران کمبودها در حال رایزنی می باشند.
امینی خاطرنشان کرد: برای اعتبارات تملک دارایی و ایفای تعهدات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سال ۹۲ حداقل نیازمند ۳۵۰ میلیارد تومان بودجه هستیم و اگر بخواهیم اعتبارات توسعه‌ای را به آن اضافه کنیم حداقل ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز خواهیم داشت.
وی خاطرنشان کرد: همچنین برای اعتبارات هزینه‌ای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حداقل ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم و در همین رابطه پی‌گیر هستیم که این اعتبارات در بودجه سال ۹۲ محقق شود. /ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.