استقبال نهادهای بین‌المللی از طرح آتش بس در سوریه

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی عنوان کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: با توجه به استقبال نهادهای بین المللی در جهت طرح آتش بس در سوریه امیدواریم این طرح رنگ و بوی عملی به خود بگیرد.

محمد‌صادق جوکار نماینده یزد و صدوق در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، با اشاره به پیشنهاد آتش بس در سوریه گفت: با توجه به نشست‌های گروه‌های موافق و مخالف سوریه در راستای بازگشت آرامش به این کشور و همچنین حمایت نهادهای بین المللی از طرح آتش بس امیدواریم این طرح رنگ و بوی عملی به خود بگیرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: برخی از مخالفین سوریه بدنبال اختلال در عملی شدن این طرح هستند لذا کشورهای منطقه باید با در نظر گرفتن آینده منطقه اجازه فعالیت به دشمنان و کشورهای که در لابی صهیونیسم قرار دارند را ندهند.

جوکار با اشاره به نقش موثر ایران در منطقه عنوان کرد: نقش برجسته جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان مورد تایید همگان قرار دارد و از این رو کشورهای منطقه باید از تجربیات ایران در بهبود شرایط نابسمان منطقه استفاده کنند.

نماینده مردم یزد و صدوق خاطر نشان کرد: در صورت عملی شدن آتش بس در سوریه یک فرصت مناسبی برای کشورهایی نظیر ترکیه فراهم می‌شود تا با یک تغییر نگرش کلی به مسائل منطقه بپردازند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.