استقبال هفتمین فستیوال فیلم رُم از فیلمساز چینی

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

هفتمین فستیوال فیلم رم با استقبال از ˝فنگ شیائوگانگ˝، فیلمساز چینی و ˝آدریان برادی˝، بازیگر آمریکایی که امسال با فیلم ˝بازگشت iبه سال ۱۹۴۲˝ در این فستیوال حضور دارند. آغاز شد.

به گزارش تفسیری سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، این فیلم در مورد قحطی‌ سال ۱۹۴۲میلادی است که در بحبوحه جنگ چین و ژاپن، در استان “هِنان” رخ داده و در آن سعی شده تا از خلال مصائب یک زمین‌دار و خانواده‌اش، طی دوران قحطی و بمباران ژاپن و حمله سربازان چینی، iبه واکاوی این فاجعه انسانی پرداخته شود. iبه موازات این‌ها یک روزنامه‌نگار آمریکایی iبه نام “تئودور وایت” در مسافرتش iبه چین، از دیدن این همه رنج iبه شدت دگرگون شده و سعی می‌کند با نوشتن مطلب در رسانه‌ها، نیروهای نظامی را iبه واکنش وا دارد.

هفتمین فستیوال فیلم رم، روز یکشنبه میهمانان دیگری هم داشت، از جمله “آلکسی فدورچِنکو”، کارگردان مطرح روس که با فیلم “همسران اثیری علفزارهای طایفه ماری” در فستیوال حضور داشت.

به نوشته یورونیوز، این فیلم مرکب از ۲۲ اپیزود کوچک است و در هر اپیزود یک قهرمان زن وجود دارد. این فیلم با پرداختن iبه زنان رمزآلود طایفه‌ای که در کوه‌های اورال در روسیه زندگی می‌کنند، iبه نوعی فرهنگ و سنت غنی و پر بار این منطقه را آشکار می‌کند.

گفتنی است، در هفتمین فستیوال بین‌المللی فیلم رم، ۵۹ فیلم از ۲۶ کشور مختلف برای اولین بار نمایش داده می‌شوند.
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.