استقبال ویژه راه وشهرسازی استان اصفهان از مسافرین نوروزی

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: با فعالیت شبانه‌روزی مرکز مدیریت راههای استان در این اداره کل امکان مانیتورینگ و اطلاع‌رسانی سریع به هموطنان فراهم شده است.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، مهندس محمود محمودزاده با اشاره به برنامه‌ریزیهای انجام شده ایام نوروز ۹۳ گفت: با فعالیت شبانه‌روزی مرکز مدیریت راههای استان در این اداره کل امکان مانیتورینگ و اطلاع‌رسانی سریع به هموطنان فراهم شده است. همچنین با همکاری صدا و سیمای مرکز اصفهان آخرین وضعیت جوی و راههای استان از طریق رادیو و پخش زیرنویس به اطلاع مسافرین عزیز خواهد رسید.

وی از استقرار و گشت‌زنی ۶۵ اکیپ راهداری در سطح راههای استان به طور ۲۴ ساعته خبر داد و اضافه کرد: در این زمینه تعداد ۴۸۰ دستگاه ماشین‌آلات مختلف در راهدارخانه‌ها و نقاط حساس مجهز به GPS و ۶۳۰ نفر نیروی انسانی مستقر شده و کلیه نیروهای ذکر شده در نوروز امسال چه در ستاد و چه در شهرستانهای مختلف مشغول انجام وظیفه می باشند.

محمودزاده در ادامه انجام عملیات زیباسازی جاده‌ها، خط‌کشی، نظافت پارکینگ‌ها، عملیات لکه‌گیری و نصب تابلوهای پیام متغیر VMS و تابلوهای محدودیت سرعت متغیر vsl و اجرای علایم افقی برروی سطح آسفالت، آشکارسازی نقاط پرحادثه، نصب تابلوهای فسفری و … را ازجمله اقدامات این اداره کل برای تردد ایمن مسافرین نوروزی اعلام کرد و اظهار داشت: این اداره کل در این راستا با انجام ۷ کیلومتر روکش آسفالت،۶۰ هزار و ۴۰۰ متر مربع لکه‌گیری، ۲ هزار و۱۰۰ کیلومتر اصلاح افتادگی شانه راهها، ۱۰۰ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی، ۱۱ هزار کیلومتر پاکسازی حاشیه راهها، شستشوی ۳۵ هزار عدد تابلو و علایم ایمنی راهها، ۲ هزار کیلومتر خط‌کشی راههای استان، نصب و تعمیر هزار کیلومتر گاردریل، رنگ‌آمیزی ۲۵ هزار پایه تابلو و علایم ایمنی و نصب تعدادی بنر با شعارهای ایمنی در سطح ورودی و خروجی‌های استان، در ارتقای ایمنی تردد مسافرین کوشا بوده است.

وی ادامه داد: همچنین مرکز مدیریت راههای این اداره کل به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مسافران نوروزی در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی راههای استان با شماره‌های تماس سامانه گویای ۱۴۱، تلفن همراه۰۹۱۳۳۲۸۸۰۰۰، تلفنهای ۶۶۸۶۴۴۶،۶۶۹۷۳۷۳،۶۶۹۰۰۱۵ است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.