استقبال پرشور از کاروان‌های فرهنگی جشنواره کودک ۲۷

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

کاروان‌های فرهنگی جشنواره بیست و هفتم در مناطق مرزی کشور به هنرنمایی برای کودکان عزیز ایرانی مشغولند.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، کاروان‌های فرهنگی جشنواره به روال سالهای اخیر با حضور در مناطق مرزی کشور شور و شوق جشنواره را به دورترین نقاط خاک وطن برده است . گروه‌های مختلفی که به عنوان کاروان های فرهنگی فعالیت می‌کنند با برگزاری برنامه‌هایی مانند نمایش فیلم ، اجرای نمایش و اهدای هدایای فرهنگی کودکان و نوجوانان ایران زمین را در این جشن بزرگ ملی سهیم کرده‌اند. 

مجید نصیری سرپرست گروه‌های اعزامی با اشاره به استقبال مردمی گسترده از این برنامه افزود: کاروان‌های فرهنگی جشنواره تاکنون در استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، اردبیل ، خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، خراسان جنوبی ، ایلام ، کرمانشاه ، خوزستان ، بوشهر ، هرمزگان ، مازندران و کردستان حضور یافته اند . همچنین کاروان‌های ویژه فرهنگی روز ۱۳مهرماه عازم مناطق زلزله زده و سردشت می‌شوند.

کاروان فرهنگی مقیم سردشت روز شانزده مهرماه همزمان با برنامه ویژه‌ای که در اصفهان و حلبچه و هیروشیما هم اجرا خواهد شد ، مراسمی برگزار می‌کند که طی آن اجرای برنامه‌های ویژه و نمایش فیلم و اجرای نمایش شاد کودکانه و خواندن تومار روز جهانی کودک و … پیش بینی شده است.

بیست و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامیداشت نام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه در اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.