استقبال چشمگیر مسافران نوروزی از “منطقه آزاد انزلی”

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیر عامل منطقه آزاد انزلی از حضور چشمگیر مسافران نوروزی در این منطقه خبر داد و گفت: حدود ۳۵۰ هزار نفر در تعطیلات نوروزی از منطقه آزاد انزلی بازدید کردند.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران (مانا) رضا مسرور افزود: به دلیل اقدام‌های اساسی که در منطقه آزاد صورت گرفت، حضور گردشگران نوروزی نسبت به نوروز سال قبل بسیار چشمگیر بوده است. 

وی گسترش فضای طرح ساحلی، اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی، هنری و مذهبی، افزایش فضای سبز محدوده منطقه و نورپردازی را از جمله اقدامات برشمرد. 

این مسئول از ساخت آلاچیق‌های جدید و مدرن در طرح ساحلی و نوسازی آلاچیق‌های منطقه آزاد انزلی خبر داد و افزود: این آلاچیق‌ها مورد استقبال مسافران نوروزی قرار گرفت. 

وی خاطرنشان کرد: افتتاح پروژه راه انحرافی تقاطع غیر همسطح به منظور رفع مشکل ترافیکی سال‌های قبل گردشگران ورودی، بازسازی سرویس‌های بهداشتی و مبلمان شهری محدوده این منطقه از جمله اقداماتی بود که در جذب گردشگران نوروزی تاثیر داشت. 

مسرور، یادآور شد: بهسازی پارکینگ محدوده فاز تجارت منطقه آزاد انزلی، بخشی از اقدامات و تمهیدات انجام شده به منظور تأمین آسایش بیشتر گردشگران ورودی به مجموعه طرح ساحلی و محدوده فاز تجارت این منطقه بوده است. 

وی نزدیکی منطقه آزاد انزلی به مرکز گیلان و قرار گرفتن در کریدور نوستراک شمال ـ جنوب را از جمله ویژگی‌های منطقه آزاد انزلی برشمرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.