استقبال کره‌ای‌ها از کتاب‌های کانون در سئول

۰۱ تیرماه ۱۳،

کانون پرورش فکرى کودکان و نوجوانان در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللى کتاب سئول با عنوان ˝کتاب، انسان و آینده˝ شرکت کرد.

به گزارش هنرآنلاین، انتشار یافتنات کانون و نشر امرود دو ناشر ایرانی بودند که در نمایشگاه امسال کره جنوبی طی روزهای ۲۹خرداد تا ۲ تیرماه حضور داشتند. در این نمایشگاه ۶١۰ ناشر از ٢۵ کشور جهان همچون ژاپن، اندونزى، عربستان سعودی، چک، چین، کانادا، هند، ایران، انگلستان، تایوان، فرانسه، آمریکا، آلمان، هنگ کنگ، تایلند و… شرکت کردند.

بنابر این گزارش، نماینده کانون در نمایشگاه سئول خاطرنشان کرد مذاکره‌هایی با ناشران کره‌ای حاضر در این نمایشگاه با هدف فروش حق نشر کتاب‌های کانون صورت گرفت که به تصمیم‌های آینده دو طرف ایرانى و کره‌اى بستگى دارد. این نماینده همچنین گفته: کره‌اى‌ها از قصه‌هاى کودک ایرانى استقبال خوبی کردند و برخى دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسى در کره، تلاش مى‌کردند قصه‌هاى ایرانى را با زحمت بخوانند و براى دوستان کره‌اى خود تعریف کنند.

وی تصریح کرده: ناشرانى از کشورهاى آسیایى مثل تایوان، ویتنام و سنگاپور نیز براى انتشار یافتن کتاب‌هاى کانون در حال مذاکره می باشند.

میهمان ویژه و افتخارى نمایشگاه امسال کشور هند بود که بزرگ‌ترین غرفه را در اختیار داشت و در این مکان به معرفی کتاب‌ها، فعالیت‌ها و برنامه‌های دیگر این کشور پرداخته ‌شد. در قسمتی از نمایشگاه که دیوار تصویرگران خوانده می‌شد بیش از ١٢٠ اثر از هنرمندان و تصویرگران کره‌ای به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/۳۲/
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.