استقبال گسترده دانشجویان از سامانه انتخاب محل امتحانات پایان ترم

رییس مرکز فناوری اطلاعات و شبکه علمی دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی سامانه انتخاب امتحانات پایان ترم دانشجویان این دانشگاه خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۲۳ هزار نفر از دانشجویان در این سامانه ثبت نام قطعی کردند و ۱۰۰ هزار دانشجو نیز در مرحله ثبت نام هستند.

مسعود همتی در گفتگو با ایسنا با بیان این مطلب به تشریح جزئیات سامانه انتخاب محل امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه آزاد پرداخت و گفت: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رفاه حال دانشجویان و جلوگیری از سفرهای دانشجویان بین استان‌ها و شهرها؛ سامانه‌ای به آدرس http://azmoon99.iau.ac.ir  در دانشگاه آزاد راه‌اندازی شد.

وی در ادامه تصریح کرد: دانشجویانی که محل زندگی آنها با محل تحصیلشان تقاوت دارد می‌توانند با ثبت نام در سامانه فوق در محل سکونت یا شهرهای خود امتحان پایان ترم بدهند.

رییس مرکز فناوری اطلاعات و شبکه علمی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: تا ظهر امروز ۱۰۰ هزار دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی با مراجعه به سامانه فوق در مرحله ثبت نام در این سامانه هستند.

همتی همچنین تاکید کرد: طی دو روز گذشته بیش از ۲۳ هزار دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی با مراجعه به سامانه فوق به صورت قطعی ثبت نام خود را برای تعیین محل آزمون خود انجام داده‌اند. بنابراین درخواست ما از دانشجویان این است ثبت نام خود را در سامانه  تکمیل و قطعی کنند و دانشجویانی هم که هنوز ثبت نام نکردند با مراجعه به این سامانه هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.