استقرار دستگاه‌های ویژه برای جلوگیری از قاچاق مرسوله‌ای موادمخدر

مدتی است در میان کشفیات پلیس مبارزه با موادمخدر، شیوه‌ها و شگردهای جدیدی نیز دیده می‌شود که در آن قاچاقچیان در پوشش مرسوله‌های پستی و ارسال اقلامی نظیر گلیم، تابلو، آجیل و … سعی در ارسال موادمخدر داشته‌اند. در همین زمینه رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از اتخاذ تمهیدات ویژه برای جلوگیری از ارسال موادمخدر از طریق پست و… خبر داده است.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در گفت‌وگو با ایسنا دراین باره گفت: پلیس اشراف خوبی بر فعالیت قاچاقچیان در بخش‌های مختلف دارد که یکی از موارد آن ارسال مواد در پوشش اشیا و اقلام مختلف است. بطوریکه اخیرا تابلویی کشف شد که ظاهری کاملا شبیه به تابلو داشت اما در واقع از مخدر صنعتی شیشه درست شده بود.

وی ادامه داد: یا در موارد دیگری موادمخدر جاساز شده در کفش، در قاب یا حتی در تاروپود گلیم نیز بوده که ماموران پلیس موفق به کشف و ضبط آن کرده‌اند. البته مقدار این مواد در مقایسه با محموله‌های کشف شده از سوی پلیس کمتر بوده اما نشان می‌دهد که پلیس موادمخدر اشراف خوبی در تمام حوزه‌ها دارد.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ درباره شیوه‌های ارسال این مواد نیز گفت: برای جلوگیری از این موضوع هماهنگی خوبی با شرکت ملی پست داشتیم. همچنین با فرودگاه‌ها و راه‌آهن و… نیز اقدامات مشترکی انجام دادیم.

وی ادامه داد: در راستای همین تعاملات نیز آموزش‌های لازم به کارمندان شرکت پست و نیز دیگر سازمان‌ها داده شده است و چندین مورد تعامل و تفاهنامه نیز داشتیم.

به گفته رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ ، دستگاه‌ها و تجهیزات ویژه نیز در این مراکز مستقر شده است.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.