استقرار صنایع سنگین در منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد همدان

آرشیو خبراقتصادیصنعت و تجارت کد مطلب: ۸۰۵۷     

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت خبر داد:

ارسال به    نسخه چاپی نسخه چاپی   

خبرگزاری پانا: مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت : با آماده سازی منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد استقرار صنایع سنگین در همدان میسر می شود.

چهارشنبه ۱۲ مهر ساعت ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ؛ فخراله مولایی در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد با ابراز رضایت از روند روبه رشد آماده سازی این منطقه ویژه اقتصادی اظهارداشت: تکمیل و راه اندازی این پروژه بزرگ صنعتی نقطه عطفی در پیشرفت صنعت استان همدان به شمار می آید.
معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت با اشاره به استقرار صنایع سنگین در این منطقه ویژه اقتصادی خاطرنشان کرد: با راه اندازی صنایع سنگین در منطقه ویژه همگان شاهد ارتقای صنعت و افزایش آمار اشتغال در استان همدان و منطقه خواهند بود .
مولایی درخصوص اخذ مجوزهای لازم جهت تکمیل زیرساختها در جهان آباد اظهار امیدواری کرد: سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی نهایت همکاری را در این خصوص انجام دهد .
وی در ادامه یکی از اهداف مهم سازمان در سال ۹۱ را تحقق منویات مقام معظم رهبری برشمرد وگفت: تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری جز با همکاری و همدلی محقق نخواهد شد .
وی با اشاره به همکاری و تعامل مطلوب نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی با سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران ، ثمره این همکاری و تلاشها را ریشه کن شدن بیکاری و رسیدن به قله های پیشرفت صنعتی در ایران اسلامی عنوان کرد.
گفتنی است، پس از بازدید از منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد، مدیر عامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران به همراه رحمت آبادی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت معدن و تجارت و چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پروژه شهرک فناوری و ساختمان مرکز خدمات کسب و کار با مساحت ۶ هزار متر مربع و پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد ، شهرک نمایشگاهی بوعلی ۲ و کارخانه بزرگ صنایع غذایی سحر در شهرک بوعلی بازدیدکرده و از نزدیک با روند پیشرفت پروژه ها آشنا شدند.


Loading...


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.