استقرار نگهبان زن در آرایشگاه‌ها و استخرهای زنان

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ سیفیان با اعلام خبر حضور بانوان نگهبان در اماکن خصوصی و دولتی، گفت: این زنان نگهبان برای حفظ حریم بانوان در مکان‌های خصوصی و عمومی به فعالیت می‌پردازند.
وی با بیان اینکه این زنان آموزش‌های لازم را در راستای حفاظت از محل‌ها می‌بینند، گفت: این افراد در قالب موسسات حفاظتی مشغول به کار می‌شوند.
رییس مرکز انتظام پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه این زنان در پارک‌ها، مناطق تفریحی همچون فروشگاه‌ها و … فعالیت می‌کنند، گفت: از آنجایی که برخی سارقان زن بوده یا برخی سارقان در پوشش زنانه اقدام به انجام اعمال مجرمانه می‌کنند، وجود و استقرار نگهبانان زن به خصوص در مراکزی که مخصوص زنان است، مهم است.
سیفیان با بیان اینکه ضریب امنیت مناطق تفریحی و آموزشی به میزان سرمایه‌گذاری و همچنین گرایش مردم جامعه به این محل‌ها، نقش مهمی دارد، تاکید کرد: اگر امنیت محل‌های تفریحی، آموزشی و تجاری تامین شود، علاوه بر گرایش مردم و رونق کسب و کار، سرمایه‌گذاری نیز افزایش می‌یابد.
وی استخرهای زنان، تالارهای عروسی، آرایشگاه‌ها و … را از جمله مکان‌هایی نامید که زنان نگهبان می‌توانند در آن به فعالیت بپردازند گفت: وجود نگهبانان زن علاوه بر حفظ اموال، باعث از بین رفتن مشکلاتی که ممکن است توسط موبایل‌های دوربین‌دار و برخی رفتارهای ناهنجار و … ایجاد شود، مثمر ثمر باشد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.