استقلالی‌ ها ممنوع‌المصاحبه شدند

۳۰م دیماه ،

ایسنا: سرمربی استقلال در تمرین امروز آبی‌ها به بازیکنان پیشنهاد کرد که به هیچ وجه با رسانه‌ها مصاحبه نکنند.
تمرین امروز آبی‌پوشان ابتدا با صحبت‌های امیر قلعه‌نویی در جمع بازیکنان آغاز شد.

سرمربی استقلال بازیکنان را ابتدا فراخواند تا دورش حلقه بزنند و سپس آغاز به صحبت کرد.

قلعه‌نویی با اشاره به اینکه از فردا ظهر در هتل المپیک وارد اردو می‌شوند، افزود: در طول هفته خواهش کرده‌ام و امروز هم دوباره تاکید می‌کنم که مصاحبه نکنید. اگر قرار است حرف بزنیم داخل زمین بهتر است. “قریب” (مدیرعامل اسبق استقلال) حرف خوبی می‌زد و می‌گفت در چنین مواقعی باید سکوت رادیویی کنیم!

وی ادامه داد: به هر حال قطار ما راه افتاده و طبیعی است که یک سری سنگ‌اندازی می‌کنند اما باید خوشحال باشیم که ما در صدر جدول هستیم و در جام حذفی هم خوب بودیم. الان بهترین موقع برای سنگ زدن به ماست و اگر سکوت رادیویی کنیم کمتر وارد حاشیه می‌شویم.

سرمربی استقلال در مورد داربی گفت: بازی روز جمعه هم از نظر من سه امتیازی است اما شاید برای مردم ۱۰۰ امتیازی باشد، آن هم به خاطر همین دوربین‌ها و تماشاگران است. اما ما باید به انتهای فصل فکر کنیم، جایی که قرار است جام را بالای سر ببریم و این هدف ماست. این بازی هم وسیله‌ای برای رسیدن به هدف است و حکم فینال دارد چون تمام بازی‌های دور برگشت یک فینال است.

قلعه‌نویی در ادامه با تاکید دوباره بر ممنوع‌المصاحبه بودن بازیکنان افزود: مصاحبه نکنید و مصاحبه‌ی حاشیه‌ای هم که اصلا به هیچ عنوان در کار نباشد. در زمین هم تمام فکرتان اهداف تاکتیکی بازی باشد. نتیجه هم دست خداست. اگر خدا خواست می‌بریم اگرنه حریف پیروز می‌شود.

قلعه‌نویی پس از پایان صحبت‌هایش و در حالی که بازیکنان دورش جمع شده بودند رو به مجیدی کرد و گفت: فرهاد! ۸ صبح خوب است؟ و مجیدی نیز در جوابش گفت: اصلا می‌خواهید ۶ صبح بیاییم.

سپس قلعه‌نویی از برهانی پرسید که دیروز کجا بودی؟ و او در جوابش گفت به صورت شخصی به او توضیح خواهد داد.

سرمربی آبی‌ها در پایان نیز به شوخی به جواد نکونام گفت که ساعت ۱۲ فردا ناهار را مهمان جواد هستیم و ساعت یک هم به هتل می‌رویم.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.