استقلالی ها با غرور بازی کردند و فولادی ها با غیرت / تعویضم به خاطر حرف مردم بود

۰۸م آذر ،

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: بازیکنان ما در این دیدار با غرور بازی کردند و در مقابل جوانان فولاد با غیرت و تعصب بازی کردند و بازی را بردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،  امیر قلعه نویی پس از شکست ۳ بر ۲ تیمش برابر فولاد در جمع خبرنگاران افزود: در نشست خبری قبل از دیدار با فولاد گفته بودم که اگر نتوانیم خط هافبک و حمله آنها را مهار کنیم به مشکل خواهیم خورد که همین طور هم شد.
وی ادامه داد: امروز فولادیها عملکرد بهتری داشتند و من این پیروزی را به آنها تبریک می گویم. جوانان فولاد امروز با تعصب و غیرت بازی کردند و سه امتیاز را هم گرفتند اما بازیکنان استقلال با غرور بازی کردند و همیشه غیرت و تعصب عامل برتری می گردد.
 سرمربی تیم فوتبال استقلال بدون اینکه به تعویض میلاد میدوادی و تاثیر این بازیکن در گل سوم استقلال اشاره کند و نامی از وی ببرد خاطرنشان کرد: من این بار به خاطر حرف مردم یک تعویض کردم. در حالی که من یک مربی هستم و نباید تعویض هایم به خاطر حرف مردم باشد اما این بار این کار را کردم.
امیر قلعه نویی با اشاره به مشکلاتی که تیمش برای ادامه رقابت های لیگ برتر دارد گفت: ما باید برای نیم فصل دوم چهار – پنج بازیکن را به خدمت بگیریم. اگر بخواهیم با همین روال در ادامه رقابت ها شرکت کنیم قطعا به مشکل خواهیم خورد. اگر پول برسد ما باید چند بازیکن را به خدمت بگیریم و فرقی هم نمی کند که مصری باشد یا کروات!
قلعه نویی با بیان اینکه در دیدار برابر فولاد همه بازیکنان تیمش عملکرد خوبی نداشته اند گفت: اگر شرایط اجازه می داد باید شش تعویض انجام می دادم اما به هر حال روی نیمکت هم مشکلاتی داریم که باید برطرف شود. ما مجبور شدیم در این بازی اکبرپور را در خط میانی به کار بگیریم. ضمن اینکه کل تیم ما در این بازی خوب نبود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در طول مصاحبه اش بارها تاکید کرد که این تیم برای ادامه رقابت های لیگ برتر به جذب چند بازیکن تازه نیاز دارد و اگر نتوانند این بازیکنان را به خدمت بگیرند قطعا در نیم فصل دوم تیمش با مشکلات بسیاری مواجه خواهد شد./ق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.