استقلالی ها تا پایان دیدار با کره جنوبی سکوت می کنند!

اعضای تیم ملی درخصوص تحریم رسانه ها و عدم برخورد با مصاحبه واکنش نشان دادند، تا شرایط برای اعضای این تیم توسط رسانه ها تغییر کند اما بعد از صدور بیانیه به نوعی از رفتار خود ابراز پشیمانی کرده اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، اعضای تیم ملی ایران قصد دارند از این پس رابطه حسنه خود را با رسانه ها مجدد آغاز کنند اما اعضای تیم استقلال پس از بازی با صبای قم به منوال گذشته رفتار و برخورد کردند تا مشخص شود عقیده ای به بیانیه و مطرح شدن بحثهای داخل بیانیه فوق ندارند.

مهدی رحمتی، منتظری و جواد نکونام زمانی که با اصرار رسانه ها برای مصاحبه روبرو شدند از این اقدام سر باز زدند و اعلام داشتند که تمایلی برای گفتگو ندارند.

گفتنی است: دیدار تیم ملی ایران با کره جنوبی در پیش است و این تصمیم در حالی از سوی ملی پوشان اجرا شده است که آنها مدعی شدند قصد ایجاد حاشیه را ندارند زیرا بازی تیم ملی ایران بسیار حساس است و اعضای تیم ملی تنها در نظر دارند با عملکرد ایده آل در تیمهای باشگاهی خود برای حضور در ترکیب تیم ملی برای دیدار با کره جنوبی آماده شوند.

شایان ذکر است: اعضای تیم استقلال با برخورد خود نشان دادند که با صدور بیانیه مورد نظر موافق نیستند زیرا پس از مطرح شدن بیانیه قرار به این شد که رابطه ملی پوشان و رسانه به حالت گذشته باز گردد تا مشخص شود که مشکلی در این میان وجود ندارد.
اما با امتناع ملی پوشان تیم استقلال مشخص شد که شرایط صدور بیانیه مورد تأیید برخی از ملی پوشان نیست و آنها قصد ندارند به این وضعیت پایان دهند و بیانیه ای نیز در کار نیست. /مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.