“استقلال‌، آزادی، جمهوری اسلامی” رکن اصلی انقلاب است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: “استقلال‌، آزادی، جمهوری اسلامی” رکن اصلی انقلاب است که بایستی همواره حافظ آن باشیم.

“عشرت شایق” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به شعار “استقلال، ‌آزادی،‌ جمهوری اسلامی” به عنوان ارکان “انقلاب اسلامی” اظهار داشت:‌ در مفهوم استقلال به دنبال این هستیم که شیوه‌های استعمار نو و فرانویی را که پیش از این استقلال ما را خدشه‌دار کرده بود از میان برداشته و امروز حافظ آن باشیم.  
 
وی با اشاره به اظهارات اخیر دولتمردان آمریکایی پیرامون فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران اضافه کرد:‌ آنها به دنبال این هستند که شعار ماندگار استقلال ما را خدشه‌دار کرده و با ابزار جنگ نرم می‌خواهند شکل اسارت را تغییر دهند.  
 
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی آزادی را از بین بردن اسارت برده‌گونه کشور از دست ادعاهای اربابی قدرتمندان عنوان کرد و افزود: در هر شرایطی که باشیم بایستی با روحیه جهادی، هوشمندی و درایت انقلاب را حفاظت کنیم.
 
شایق با بیان اینکه بایستی از آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حفاظت کنیم، تصریح کرد: استحکام و پایبندی به اصول و مواضع در موقعیت‌های حساس جهانی ما را در مقابل تهدیدات ایمن می‌کند لذ امروزه به جایی رسیده‌ایم که دستگاه‌های خبری با توطئه جهانی استقلال کشور را هدف‌گذاری می‌کنند اما ملت ایران هوشمندتر از گذشته مقابل آنها ایستاده است.  
 
انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.