استقلال اماده کسب هر سه امتیاز بازی با سپاهان است

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در بازی با سپاهان حنیف عمران زاده ، جانواریو و کیانوش رحمتی را iبه سبب مصدومیت در اختیار نداریم.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در حاشیه تمرین امروز استقلال افزود: فکر می کن شاهد بازی بسیارزیبایی از هر دو تیم باشیم زیرا هر دو تیم بازیکنان خوب و تماشاچیان پر شوری در اختیار دارند و این دو مقوله iبه بسیارزیبا شدن بازی کمک می کند.
سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص مصدومان تیم تصریح کرد: حنیف عمران زاده ، جانواریو و کیانوش رحمتی را iبه خاطر مصدومیت در بازی با سپاهان در اختیار نخواهیم داشت و از دست فریدون زندی و توزی نیز کار را برای تیم سخت کرده است .
وی در خصوص مصدومیت جباری گفت: مجتبی جباری پس از پشت سرگذاشتن مصدومیتش iبه خاطر بارندگی و لغزندگی زمین iبه دستور پزشکان در سالن زیر نظر مربی بدنساز تمرین می کند.
وی درادامه در مورد مصدومیت جانواریو نیز اضافه کرد: جانواریو در حال حاضر زیر نظر نوروزی در حال درمان و فیزیوتراپی است و در مورد محرومیت یا جریمه این بازیکن بعد از رفع مصدومیتش و با نظر مدیرعامل تیم تصمیم گیری خواهد شد.
ماجدی در مورد عماد رضا نیز افزود:عمادرضا در حال حاضر مشکل مالیاتی دارد و ابتدا باید مشکلش را با تیم سابقش حل کند و سپس ما در مورد وی تصمیم گیری خواهیم کرد.
وی در مورد حضور مجیدی در استقلال خاطرنشان کرد: مجیدی از ستارگان باشگاه استقلال است و یکی از اصول باشگاه استقلال توجه و بزرگداشت ستارگانش است ولی باشگاه تا نیم فصل نمی تواند iبه جذب بازیکن بیاندیشد و باید تا نیم فصل صبر کنیم./ق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.