استقلال اول سرمربی را انتخاب و بعد یارگیری کرد

محمد سررشته‌داری در گفت و گو با خبرگزاری فارس در مورد عملکرد استقلال در نقل و انتقالات اظهار داشت: وضعیت یارگیری ما خیلی خوب جلو می رود و در حال گزینش بازیکنان متعصب استقلال و برگرداندن فضای غیرت و تعصب به تیم هستیم. طبق برنامه و لیست سرمربی تیم جلو رفته ایم و کاملا با نقشه حرکت می کنیم.

وی افزود: پولی به بازیکنان ندادیم اما تمرین شکل گرفته و برخلاف برخی تیم ها که سرمربی ندارند ابتدا سرمربی را مشخص کردیم و بر حسب افکار تاکتیکی و دیدگاه سرمربی بازیکن گرفتیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال تصریح کرد: چند روز دیگر دو سه بازیکن اضافه می شوند و به طور کلی کار در استقلال جمع می شود. از یارگیری راضی هستیم و هیاهوی رسانه ای نمی کنیم و از دیگران هم می خواهیم احترام را حفظ کنند تا خدای نکرده بی احترامی نبینند.

سررشته‌داری خاطرنشان کرد: امیدواریم با تیمی که بستیم نتایج خوبی بگیریم و تجربه نشان داده وقتی اصول رعایت شود و همه چیز با نقشه جلو رود نتیجه امیدوار کننده خواهد بود. در یکی دو پست در حال برنامه ریزی هستیم تا بازیکن بگیریم. در باشگاه استقلال برخلاف برخی فضاهای رسانه ای وضعیت مطلوبی داریم و روزهای آینده با ثبت قرارداد بازیکنان به سمت موفقیت پیش می رویم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.