استقلال به صعود امیدوار شد

جام جم آنلاین: تیم استقلال تهران با پیروزی پرگل مقابل الریان قطر به صعود در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا امیدوار شد.

به گزارش روز چهارشنبه جام‌جم آنلاین، در دومین روز از هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا دیدار تیم‌های استقلال و الریان قطر از ساعت ۱۹:۲۰ در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که این دیدار در پایان با برتری پرگل نماینده کشورمان به پایان رسید.

استقلال با این امید که می‌تواند به مرحله بعد صعود کند در نیمه نخست باانگیزه ظاهر شد فرارهای آرش برهانی چندین بار این تیم را در موقعیت گلزنی قرار داد تا اینکه در دقیقه ۲۲ داور چینی این دیدار یک ضربه پنالتی به سود استقلال گرفت که آرش برهانی آن را به گل تبدیل کرد.

شاگردان پرویز مظلومی باز هم به حملات خود افزودند و چندین بار تیرک دروازه به کمک تیم الریان آمد تا ضربات آرش برهانی و میلاد میداوودی به گل تبدیل نشود.ا نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

نیمه دوم هم باز این استقلال بود که بیشتر صاحب توپ و میدان بود البته حریف قطری هم چند موقعیت خطرناک را روی دروازه رحمتی به وجود آوردند که به نتیجه نرسید.

با آمدن اسماعیل شریفات و مجتبی جباری استقلال باز هم برحملات خود افزود تا این که در دقیقه ۷۵ اسماعیل شریفات گل دوم را به ثمر رساند تا آبی‌ها با آرامش بیشتری به بازی ادامه دهند.

اما این پایان کار نبود و بالاخره پاس مجتبی جباری در دقیقه ۹۴ آرش برهانی را در موقعیت گل قرار داد تا استقلال این بازی را با نتیجه سه بر صفر به سود خود به پایان برساند و به صعود از این مرحله امیدوار شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.