استقلال در آستانه قهرمانی نیم فصل

۰۲م آذر ،

تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر پیکان به قهرمانی نیم‌فصل نزدیک شد.

به گزارش ممتازنیوز، دیدار معوقه تیم های فوتبال استقلال و پیکان از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر که عصر امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، با پیروزی ۲ بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید تا این تیم در فاصله دو هفته مانده تا پایان نیم فصل، نیمی از جام دوازدهم را آبی کند.

در این دیدار که به قضاوت سعید بخشی زاده و در حضور کمتر از ۴ هزار تماشاگر برگزار شد، دو تیم نیمه اول را با تساوی به رختکن رفتند اما در نیمه دوم این شاگردان امیر قلعه نویی بودند که با اشتهای بیشتری برای رسیدن به گل حمله کردند و در نهایت موفق شدند با دو گل سیاوش اکبرپور(۵۹) و میلاد میداودی(۸۹) به پیروزی برسند و فاصله خود با تیم سپاهان را بیشتر کنند.

استقلال با این پیروزی ۳۱ امتیازی شد تا نسبت به سپاهان که تیم دوم جدول رده بندی است و ۲۷ امتیازی است، از شانس بالایی برای قهرمانی در نیم فصل اول دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برخوردار شود. ملوان با ۲۵ و تراکتورسازی با ۲۴ امتیاز در رده های بعدی جدول ایستاده اند.

با برگزاری این دیدار رقابت‌های لیگ برتر به سبب در پیش بودن تاسوعا و عاشورای حسینی تا چهارشنبه آینده تعطیل خواهد شد.

امروز دو دیدار معوقه دیگر برگزار شده بود که در یکی از این دیدارها سپاهان با نتیجه ۲ بر یک از صدر گهر دورود گذشت و دیدار تیم‌های راه آهن و مس کرمان با نتیجه یک بر یک با تساوی به پایان رسید.

برای دیدن نتایج کامل و جدول رده بندی لیگ برتر اینجا کلیک کنید.

ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی، علی حمودی، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده(از دقیقه ۲۳ سیدمیثم حسینی)، جی‌ لوید ساموئل، میثم بائو، سیاوش اکبرپور، سیدامین منوچهری، خسرو حیدری و میلاد میداودی

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب پیکان:

فابیو کاروالیو، جلال کاملی‌مفرد، سیدعلی میرشفیعیان، مسعود میکائیلی، بهرام دباغ، محمدرضا طهماسبی، رضا معقولی، حمیدرضا دیوسالار، سجاد فیض‌اللهی(از دقیقه ۸۲ علی سالارخانی)، سیداحمد مهدی‌زاده(از دقیقه ۵۸ ژوسلی فریرا)، بابا محمدی(از دقیقه ۶۵ سیدمیلاد ابطحی)

سرمربی: عبدالله ویسی

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.