استقلال در رنکینگ بدهی ها هم اول شد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

 

 

 محمد رویانیان در گفتگو با خبرنگاران حاضر در محل اظهار داشت: لیست بدهی ها را ملاحظه کردیم و دیدیم که استقلال و پرسپولیس به ترتیب رتبه های اول و دوم باشگاه های بدهکار را به خود اختصاص داده اند. اما باشگاه هایی هم می باشند که بیشتر از ما بدهی دارند و فقط تفاوت آنها با ما این است که برخی بدهکاران از این باشگاه ها شکایت نکرده اند پس نتیجه می گیریم این بدهی ها که توسط مراجع اعلام می شود حقیقی نیست.
 
وی تصریح کرد: کمیته انضباطی هر کس را بخواهد بدهکار اعلام می کند اما این بدهی ها به هیچ وجه حقیقی نیستند و من از فدراسیون فوتبال و مسئولان امر خواستارم تا بدهی های واقعی را اعلام کنند. در فوتبال ما تیم هایی که هزینه می کنند به همان اندازه درآمد ندارند.
 
وی افزود: ما حتی حقوق خود را در این جلسه متوجه نشدیم چراکه معتقدیم ما طلبکار هستیم نه بدهکار چراکه هنوز درآمد حاصل از پخش تلویزیونی از سوی فدراسیون به ما تعلق نگرفته درحالی که از سازمان لیگ نیز مطالباتی را داریم اما در این میان به کمیته انضباطی بدهکار هستیم. حتی در این میان مسئولان فدراسیون هم با یکدیگر هماهنگ نیستند. من قصد دارم در پرسپولیس کمیته ای را با نام کمیته بررسی بدهی های پرسپولیس تشکیل دهم و اولویت را به آنهایی اختصاص دهم که از باشگاه ما شکایت نکرده اند اما از ما طلبکارند.
 
رویانیان خاطرنشان کرد: فوتبال یک تجارت بزرگ است و به سمت و سوی صنعتی شدن در حال حرکت است اما در کشور ما برخلاف سایر کشورها درآمدزایی در فوتبال جایی ندارد.
 
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: در خصوص مسئله رفع تعلیق ۲ مسئله وجود دارد یکی اینکه ما اول حقوق خود را بشناسیم و دوم اینکه بخشی از مطالبات خود را از فدراسیون و سازمان لیگ دریافت کنیم. من و فتح اله زاده با یکدیگر شوخی داریم ام پشت سر یکدیگر چشم دیدن هم را نداریم زیرا فتح اله زاده در یک جایی با جدیت حرف های خود را می زند اما در جای دیگر به شوخی این کار را انجام می دهد.
 
وی تأکید کرد: نکونام استقلالی نیست و فقط مسئولان باشگاه آبی پوش پایتخت می باشند که اینگونه حرف ها را بر سر زبان ها می اندازند زیرا نکونام یک بازیکن ملی پوش است و این شایعه را که وی استقلالی است یکی از بستگان او بر سر زبان ها انداخته.
 
*درصدد برگرداندن خلعتبری هستیم
 
رویانیان اشاره کرد: در مورد محمدرضا خلعتبری باید بگویم ما مذاکرات خوبی را با تیم عجمان انجام دادیم و درصدد هستیم که خلعتبری را به پرسپولیس برگردانیم.
 
وی در پایان در خصوص اعضای هیئت مدیره باشگاه سرخ پوشان پایتخت گفت: افرارد جدیدی که به عنوان اعضای هیئت مدیره معرفی شدند همگی از اشخاص کارآمد می باشند و همگی همسو و همفکر با مجموعه می باشند.

 

باشگاه خبرنگاران

باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.