استقلال راهی یک چهارم نهایی شد

۲ م دیماه ،

خبرگزاری ایسنا: استقلال تهران با پیروزی برابر گهر درود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی رسید.

تیم‌های گهر درود و استقلال تهران از ساعت ۱۳:۳۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه تختی درود به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با گل دقیقه ۶۶ ایمان موسوی به سود استقلال خاتمه یافت.

هر دو تیم در نیمه اول موقعیت‌های نصفه‌ونیمه‌ای روی دروازه‌ حریف ایجاد کردند ولی در مجموع برتری هیچ یک از دو تیم مشهود نبود.

با آغاز نیمه دوم دو تیم بر حملات خود افزودند. آبی‌پوشان در حالی که توپ و میدان را در اختیار داشتند، در دقیقه ۶۶ به گل رسیدند.

گل آبی‌ها را سید ایمان موسوی با ضربه سر به ثمر رساند تا در اولین بازی‌اش برای استقلال گلزنی کرده باشد. همچنین خسرو حیدری در این بازی از داور کارت زرد دریافت کرد.

این دیدار که پس از صعود گهر به لیگ برتر اولین بازی این تیم در دورود محسوب می‌شد، با استقبال بسیار تماشاگران همراه بود؛ به گونه‌ای که تماشاگران برای دیدن بازی روی پشت بام خانه‌های اطراف زمین بازی رفته بودند.

این مساله‌ای بود که پیش از مسئولان باشگاه استقلال نسبت به آن اعتراض داشتند و می‌گفتند که ورزشگاه تختی دورود ظرفیت پذیرش تماشاگران این بازی را نخواهد داشت.

با وجود این که روز قبل باران بسیار شدیدی در دورود باریده بود، به همین سبب بازی دو تیم به جای دیروز، امروز (شنبه) برگزار شد، چمن ورزشگاه تختی از وضعیت نسبتا خوبی برخوردار بود و هوا نیز نسبت به روز قبل آفتابی و مطلوب بود.

استقلال با این پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باید به مصاف ابومسلمی برود که دیروز با شکست صبا پا به این مرحله گذاشته است.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.