استقلال سایپا را برد اما در جدول تکان نخورد / مس؛ تنها تیم بدون برد نیم فصل اول

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – استقلال با گل آرش برهانی سایپا را در کرج برد.

به گزارش ممتاز؛ تنها بازی عقب افتاده هفته یازدهم لیگ برتر امروز میان سایپا و استقلال برگزار شد. استقلالی ها که به خاطر حضور در لیگ قهرمانان آسیا دو بازی عقب افتاده داشتند، امروز یکی از آن ها را برگزار کردند و توانستند حریف خود را شکست دهند. استقلال در این مسابقه هم چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت و با ترکیبی به میدان رفت که ترکیب ایده آل امیر قلعه نویی نیست. سرمربی آبی پوشان با این حال توانست با همین تیم ۳ امتیاز دیدار با سایپا را بگیرد تا برای رسیدن به رده های بالایی جدول جدی تر از قبل شود. 

نیمه اول مسابقه سایپا – استقلال با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم سایپایی ها چند بار توانستند به دروازه استقلال برسند اما در زدن ضربات آخر ناکام بودند. استقلال هم البته دست از حمله برنمی داشت و در یکی از حملات خود، در دقیقه ۶۳ توسط آرش برهانی به گل رسید. برهانی که این فصل بسیار فرصت بازی پیدا نکرده، از غیاب فرهاد مجیدی استفاده کرد و با گل سه امتیازی که در این دیدار زد، شانس خود را برای حضور در ترکیب ثابت استقلال در مسابقات آینده بالا برد. بازی با همین تک گل آرش برهانی به پایان رسید تا شاگردان قلعه نویی سه امتیاز شیرین را کسب کنند.

استقلال با این برد ۲۳ امتیازی شد و گرچه در همان رده ششم جدول باقی ماند، اما فاصله اش را با صدر جدول کمتر کرد. استقلالی ها حالا با سپاهان هم امتیاز می باشند اما به خاطر تفاضل گل کمتر، پایین تر از این تیم اصفهانی ایستاده اند.

در دیگر مسابقه همزمان، مس کرمان میزبان داماش گیلان بود. این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا مس کرمان تنها تیم بدون برد لیگ در نیم فصل اول باشد. در این دیدار ادینیو در دقیقه ۶۹ برای مس گل زد و علیرضا نظیف کار هم در دقیقه ۷۳ گل داماش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.