استقلال قهرمانی نیم فصل را از دست داد

۱۴م آذر ،

تیم‌های داماش گیلان و استقلال تهران از ساعت ۱۵:۱۵ امروز (سه‌شنبه) در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تک گل دقایق پایانی “که‌به” به سود داماشی‌ها به پایان رسید.

نیمه اول دیدار تیم‌های داماش و استقلال در حالی مساوی شد که استقلال بخشی از نیمه اول را ۱۰ نفره بازی کرد. جی لوید ساموئل با خطا بر روی مهاجم داماش که می‌رفت با رحمتی تک به تک شود با کارت زرد داور جریمه شد و از آنجا که چند دقیقه قبل از آن به سبب خطای هند کارت زرد گرفته بود از بازی اخراج شد.

در نیمه اول بازی موقعیت‌های گل داماش به مراتب بیشتر از حریف آبی‌پوشش بود و حتی این تیم در لحظات پایانی نیمه اول می‌توانست روی یک صحنه تک به تک دروازه استقلال را باز کند اما بی‌دقتی مهاجم داماش این فرصت طلایی را از این تیم گرفت.

در نیمه دوم استقلال با توجه به اخراج ساموئل تدافعی‌تر بازی کرد و موقعیت‌های داماش بیشتر از آبی‌های پایتخت بود با این حال شاگردان درخشان قدر موقعیت‌های خود را ندانستند تا اینکه “که‌به” بازیکن سیاه‌پوست گیلانی‌ها در دقیقه ۸۵ روی کار تیمی و با شوت از راه دور دروازه سید مهدی رحمتی را گشود. بازیکنان داماش در دقایق پایانی نیمه دوم نیز یک موقعیت تک به تک را از دست دادند تا شکست شاگردان قلعه‌نویی در هفته پایانی نیم فصل اول سنگین‌تر نشود.

در این نیمه همچنین جواد نکونام از استقلال و مصطفی حاجتی از داماش کارت زرد دریافت کردند. یکی از مسائلی که در این بازی بسیار به چشم می‌آمد تعداد خطاهای هر دو تیم بود. بازیکنان حاضر در زمین به سبب شرایط نامساعد چمن بازی رو به کارهای فیزیکی آورده بودند و آمار خطای هر دو تیم بالا بود.


IRIBNews RSS TopNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.