استمداد جانباز شیمیایی بیکار از نمایندگان مجلس

یک جانباز شیمیایی از استان خوزستان با حضور در مقابل مجلس تاکید دارد که چندین سال است که بیکار بوده و هیچ کس به داد وی نمی رسد. او عاجزانه از نمایندگان می خواهد تا مشکل وی را حل کنند…

به گزارش خبرنگار پارلمانی بولتن نیوز، جانباز “غلامرضا مرادی” فرزند “داراب” به شماره جانبازی ۰۶۱۸۰۲۱۴۷۱، اهل شهر مسجد سلیمان خوزستان است که ۲۱ ماه از طرف سپاه جمهوری اسلامی ایران در جبهه ها ی حق علیه باطل حضور داشت.

وی که جانباز ۲۰ درصد است تاکنون چندین بار برای یافتن یک شغل مناسب به بنیاد شهید و حتی نمایندگان مجلس مراجعه کرده اما مسئولین صرفاً به دادن یک نامه اکتفا نموده و به هیچ اقدام خاصی جامعه عمل نپوشانده اند. بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان در تاریخ  ۲۵ / ۶ / ۸۷ و همچنین در ۲۸ / ۴ / ۹۰ طی نامه ای به شرکت ملی حفاری ایران ضمن معرفی این جانباز خواستار به کار گیری وی در آن شرکت شد، اما مسئولین این شرکت هیچ اقدامی برای این جانباز نکردند.

جانباز مرادی در ادامه پیگیری های خود در ۲۹ فروردین امسال به “امیدوار رضایی” نماینده مردم مسجد سلیمان مراجعه و مشکلات خود را مطرح کرد. این نماینده در نامه ای به وزیر نفت خواستار به کار گیری این جانباز در شرکت ملی حفاری ایران شد و به رغم آنکه جانباز مذکور نامه را به دست وزیر رساند، این نامه به خوزستان ارجاع گردید و اقدامی صورت نگرفت. جانباز مذکور مراجعاتی هم به نهاد ریاست جمهوری داشت اما هیچ نتیجه ای نگرفت.

وی در همین زمینه به خبرنگار ما گفت: با وجود آنکه ۴۷ سال سن دارم اما به دلیل نداشتن شغل مناسب، نتوانستم تشکیل خانواده و ازدواج کنم.

وی از صبح امروز در مقابل مجلس حضور یافته و عاجزانه از نمایندگان می خواهد تا مشکل وی را حل کنند.

جانباز مرادی تنها یک دست نوشته کوچک به همراه خود دارد که در آن نوشته شده: « به من جانباز کمک کنید».


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.