استودیو CD Projekt قول افزایش رئالیسم در بازی‌های ویدئویی را می‌دهد

۱۵ام بهمن ،

 

استودیو CD Projekt سازنده سری بازی‌های The Witcher و بازی در حال ساخت Cyberpunk 2077، پس از نمایش نرم افزار بازی‌سازی تازه خود قول داد تا واقع‌گرایی در بازی‌ها را به حد اعلایی برساند.
 
به گزارش گروه بازی‌های ویدئویی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، استودیو لهستانی سازنده بازی Cyberpunk 2077 اخیرا از موتور بازی‌سازی خود تحت عنوان RED Engine 3 رونمایی کرد و تصویر گرافیکی پر جزئیاتی ارائه داد که بنا به نقل از آن‌ها، این تصویر توسط موتور یا نرم افزار بازی‌سازی تازهشان رندر شده است.
 
آقای آدام بادوسکی، مدیر این استودیو گفت: "اگر ما نگاهی به بازی‌های نقش آفرینی این روزها بیاندازیم، متوجه می‌شویم که در مجموع دو جبهه وجود دارند. یکی بازی‌هایی با داستانی غنی، دنیایی گسترده اما با گرافیک پایین و دسته دیگر، بازی‌های با داستان‌ها و دنیاهایی به مراتب کوچک‌تر اما با گرافیکی بسیار بالا. با REDengine 3 ما برای اولین بار جنبه‌های مثبت هر دو جبهه را با یکدیگر تلفیق می‌کنیم و یک دنیای بزرگ و پر زرق و برق با داستان‌هایی پیچیده خلق می‌کنیم."
 
تصویری که از این موتور ارائه شد به نظر می‌رسد که شباهت بالایی با شماره بعدی بازی The Witcher داشته باشد، در همین حال، این استودیو اعلام کرد که Cyberpunk 2077 با همین موتور تازه ساخته می‌شود.
 
این عنوان قرار است در سال ۲۰۲۴ منتشر شود اما هنوز خبری از تاریخ عرضه رسمی و همچنین کنسول‌های مورد نظر برای ساخت بازی نیست.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.