استیضاح خلیلیان چهارشنبه در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی روز چهارشنبه در صحن علنی مطرح خواهد شد.

علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی  روز چهارشنبه در صحن علنی مجلس کلید می خورد، گفت: استیضاح خلیلیان به دلیل ضعف‌های مدیریتی در وزارت جهاد کشاورزی صورت می‌پذیرد و نمایندگان بسیاری برای امضای این استیضاح  اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی نیاز به بازنگری جدی در حوزه مقام عالی وزارت دارد که این موضوع با جدیت تمام توسط نمایندگان دنبال می شود.

ایرانپور با اشاره به برگزاری جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی اظهار داشت: مقرر شده بود مدیرعامل و هیئت مدیره بانک کشاورزی در جلسه کمیسیون شرکت کنند اما به دلیل دیدار مسئولان بانک کشاورزی با مقام معظم رهبری برگزاری جلسه منتفی شد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس همچنین ادامه داد: بررسی طرح‌ها و لوایحی که از گذشته باقی مانده در جلسه روز سه‌شنبه پیگیری خواهد شد و درصورت موافقت اعضا، تعدادی از وظایف وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت جهاد کشاورزی انتقال می‌یابد.

وی در پایان خطرنشان کرد: واگذاری زمین‌های زراعی به قطری‌ها فردا در کمیسیون مطرح می‌شود تا به اطلاع بقیه اعضا کمیسیون رسیده و درمورد آن تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.