استیوونس:در بوندس‌لیگا مدعی جدی هستیم

    به نقل از کیکر، تمرینات آماده سازی تیم آبی‌پوش بوندس‌لیگا برای فصل آینده از روز قبل آغاز شد. در این جلسه تمرینی همه نفرات به جز ۵ نفر در محل تمرین حضور داشتند. بازیکنانی که در شروع فعالیت برای فصل جدید غیبت داشتند، یان کلاس هونتلار، بندیکت هوودس و کریاگوس پاپولودوس ، ستارگان ملی‌پوش هلندی، آلمانی و یونانی بودند که به علت حضور در یورو ۲۰۱۲ اکنون در تعطیلات بسر می برند.

همچنین جرمین جونز، ملی پوش آمریکایی به علت فعالیت همراه تیم کشورش در دو، سه هفته گذشته به استراحت پرداخت. چیندو اوباسی، مهاجم تکنیکی تیم نیز به علت انجام عمل جراحی زانو، تا مدت سه هفته آینده قادر به حضور در تمرینات نخواهد بود.

در پایان اولین جلسه تمرینی تیم شهر گیلزن‌کرشن، «هوب استیوونس» اظهار داشت: تمرینات از امروز آغاز شد. به آینده بسیار خوشحالیم. تلاش می کنیم به تدریج مطابق برنامه بازیکنان را به آمادگی صد‌در‌صد برسانیم. هدف ما این است در فصل آینده در بوندس‌لیگا مدعی درجه یک باقی بمانیم. همچنین خواهان آن هستیم که همچنان یکی از سهمیه‌های آلمان در لیگ قهرمانان اروپا را حفظ کنیم.

در فصل گذشته شالکه با ۶۴  امتیاز پس از بورسیادورتموند(قهرمان) و بایرن‌مونیخ (نایب قهرمان) به مقام سوم رسید. این تیم در فصل جاری در لیگ قهرمانان اروپا  حضور خواهد داشت.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.