استکبار ادعای طرفداری از صلح و حقوق بشر می‌کند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: استکبار ادعای طرفداری از صلح و حقوق بشر کرده در حالیکه از دیکتاتورهای منطقه حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران سید محمد حسینی در همایش ائمه جماعات و فرماندهان بسیج که به همت ناحیه میثم تمار سپاه محمد رسول الله در سالن فدک شهرک حضرت فاطمه (س) برگزار شد، گفت: قدرت خواهان جهان دست بردار نیستند و از هر ترفندی برای ایجاد مشکلات علیه کشورمان استفاده می کنند اما نوآگاهی بخشی علمی ما را از این مرحله عبور می‌دهد.

وی ادامه داد: دشمن در مقطع کنونی سبک زندگی را نشانه گرفته است و مسئولیت این کار بر عهده شبکه‌های ماهواره‌ای است چراکه احساس می‌شود شبکه های ماهواره‌ای برای خوشگذرانی و شادی تاسیس شده اند.

وزیر ارشاد در ادامه تصریح کرد: قطعا کانال‌های ماهواره‌ای اهداف خاصی را دنبال می‌کنند لذا ما باید به موقع هشدار دهیم تا مردم را نسبت به این موضوع آگاه کنیم.

حسینی در ادامه به نکاتی از فرموده های امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد و گفت: اگر مردم همیشه در صحنه باشند و از امام(ره) و رهبری خود حمایت کنند هرگز معاویه‌ها میدان‌دار نمی‌شوند.

وزیر ارشاد آمریکا و غرب را حامی حکومت دارانی دانست که حاکمیت خانوادگی دارند و افزود: استکبار ادعای طرفداری از صلح و حقوق بشری می‌کند و بعد از دیکتاتورهای منطقه حمایت می‌کنند.

وی نقش بسیج را در جامعه امروز تاثیر گذار تعبیر کرد و گفت: اینکه شما عزیزان بیانات مقام معظم رهبری را دنبال می کنید برای ما بسیار ارزشمند است و باید جامعه را متوجه کنیم که در چه شرایطی هستیم.

حسینی تاثیرگذارترین کار را کار مردمی دانست و ادامه داد: اینکه در مواردی مانند مسائل اقتصادی فقط مسئولین نظام انجام وظیفه کنند نتیجه‌ای نخواهد داشت و تا زمانی که بسیج نباشد پیروزی بدست نمی آید.

وزیر ارشاد با ستایش کردن تلاش روحانیون در جهت شکوفا کردن استعدادهای ارزشمند گفت: در وزارت ارشاد پیشنهاد تشکیل معرفت قرآن و عترت را داده شده که تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه انتظارات از بسیجیان بیشتر از دیگران است، تصریح کرد: بسیجیان دل در گرو امام(ره) و رهبری دارند لذا با اعتقاد و ایمان حرکت می‌کنند و به دنبال نام و نشانه و منافع نیستند بلکه به دنبال انجام تکلیف هستند.

حسینی آگاهی مردم را مانع ضربه زدن دشمن دانست و اظهار داشت: دشمنان که دیدند در جنگ سخت نمی توانند به ما آسیب برسانند و روحیه شهامت‌های مردم اجازه تعرضی به آنها را نخواهد داد لذا به شبکه غیر مستقیم وارد شدند.

وزیر ارشاد محور بحث هایش را به سمت مسایل اقتصادی قرار داد و گفت: امروز محدودیت های زیادی برای ما با تحریم‌هایی که وضع کرده اند صورت دادند و به تصور خودشان می خواهند حلقه محاصره را تنگ تر کنند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مردم اینگونه آزمایش ها را پس داده اند، خاطر نشان کرد: در مکتب اسلام بن‌بست وجود ندارد قطعا از این مرحله هم عبور خواهیم کرد و همه می‌دانند که در شرایط کنونی در مقایسه با اوایل انقلاب در شرایط به مراتب مناسب تری قرار داریم.

“انتهای پیام”/س۳

 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.