استیضاح وزیر جهاد کشاورزی مطرح نیست

‘سید محمد سادات ابراهیمی’ نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره سخنان اخیر’عباس پاپی زاده’ سخنگوی این کمیسیون افزود: تاکنون موضوع استیضاح آقای ‘صادق خلیلیان’ وزیر جهاد کشاورزی در این کمیسیون مطرح نشده و آقای پاپی زاده مواضع و عقاید شخصی خود را مطرح کرده است.

عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی اضافه کرد:درباره استیضاح وزیر جهاد کشاورزی تاکنون جلسه ای رسمی در کمیسیون نداشتیم و چنین موضوعی حتی در کمیسیون مطرح نشده است.

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی در عین حال تاکید کرد:‌ اکنون در اوضاعی هستیم که استیضاح وزیر جهاد کشاورزی به نفع کشور نیست و استیضاح تنها اوضاع وخیم تر و بدتر می کند.

ابراهیمی ادامه داد: استیضاح همواره آخرین اهرم مجلس بوده است و ما نباید آن را به عنوان نخستین اهرم استفاده کنیم.

ابراهیمی افزود: در شرایط فعلی به جای استیضاح باید مشکلات را حل کنیم، زیرا اگر بخواهیم یک وزیر را تغییر دهیم تا وزیر دیگری روی کار‌ آید و با سیستم آشنا شود، زمان زیادی صرف می شود که به هیچ وجه به صلاح کشور نیست.

‘عباس پاپی زاده’ سخنگوی کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با یکی از سایت ها اعلام کرده بود که طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی در این کمیسیون مطرح و امضاهای آن در کمیسیون به حد نصاب رسیده است.

سیام/۹۱۲۱**۱۵۷۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۴۴۰۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.