استیلی: ۳ نفر از خریدهای جدید پرسپولیس پارسال در لیست من بودند/ پیشنهاد لیگ برتری داشتم ولی به توافق نرسیدیم

به گزارش خبرآنلاین؛ او امیدوار بود که در پرسپولیس روزهای خوبی داشته باشد ولی زیاد در این تیم دوام نیاورد. استیلی فعلا با تیمی به توافق نرسیده و این در حالی است که وقتی لیگ تمام شد خبرهای مختلفی در خصوص مذاکره این مربی با چند تیم منتشر شد. استیلی در مورد وضعیت خودش، شرایط این روزهای پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرآنلاین پاسخ می‌دهد.

چرا امسال تیم نگرفتید؟

خیلی از تیم‌ها با مربیان فصل قبل خود تمدید کردند و برخی دیگر با مربیان دیگر به توافق رسیدند که من برای همه آنها آرزوی موفقیت دارم. چند پیشنهاد لیگ برتری هم داشتم که به توافق نرسیدیم و شرایط برای کار کردن مهیا نشد.

شرایط پرسپولیس را چطور می‌بینید؟

فکر می‌کنم پرسپولیس خریدهای خیلی خوبی انجام داد و جذب پنج، شش بازیکن تیم ملی مطمئنا به آنها کمک خواهد کرد.

آیا از بازیکنان جدید پرسپولیس، هستند نفراتی که سال قبل در فهرست خرید شما بودند؟

بله، ۳ نفر از خریدهای جدید پرسپولیس پارسال در فهرست من بودند. با این حال باشگاه فصل قبل علاوه بر اینکه مشکلات مالی داشت، به اندازه کافی هم زمان نداشت و نتوانستیم آنطور که می‌خواهیم، بازیکن جذب کنیم. در ضمن بعضی از بازیکنان پرسپولیس هم به دلیل قانون بازیکنان ۲۷ ساله با این باشگاه قرارداد داشتند.

فکر می‌کنید پرسپولیس مدعی قهرمانی باشد؟

پرسپولیس و استقلال همیشه جزو مدعیان هستند. به نظر من آقای رویانیان بازیکنان بسیار خوبی جذب کرد و حالا پرسپولیس زمان دارد تا خودش را آماده کند. فقط امیدوارم که دنیزلی هم زود بیاید و این خیلی مهم است که پرسپولیس تمریناتش را به شکل جدی دنبال کند تا در ابتدای فصل دچار مشکل نشود.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.