استیو مک کویین فیلمی درباره سرقت مسلحانه می سازد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز

2-1-2014112125243

استیو مک‌کویین، فیلم‌ساز سیاهپوست انگلیسی برنده جایزه اسکار برای «دوازده سال بردگی» که این روزها صحبت از ساختن فیلمی درباره یک فعال حقوق شهروندی را به میان آورده بود، ترجیح داد تریلری درباره سرقت مسلحانه بسازد.

به‌‌گزارش سرویس هنری ممتاز نیوز به نقل از آنا، پروژه بعدی استیو مک‌کویین سازنده «اعتصاب غذا»، «شرم» و «دوازده سال بردگی» فیلم دلهره‌آوری درباره سرقت مسلحانه خواهد بود.  مک‌کویین چند روز پیش صحبت از ساختن فیلمی درباره پل رابسن، خواننده و بازیگر مبارز جنبش حقوق شهروندی سیاهپوستان آمریکا با همکاری هری بلافونته، بازیگر و خواننده کهنه‌کار آمریکایی را به میان آورده بود.

این فیلم‌ساز ۴۵ ساله که در لندن به‌دنیا آمده است، فیلم بعدی خود را بر اساس سریال تلویزیونی کوتاهی با عنوان «بیوه‌ها» (Widows) که در دهه ۱۹۸۰ در بریتانیا پخش می‌شد، خواهد ساخت. در این داستان، چهار سارق در جریان سرقت مسلحانه‌ای کشته می‌شوند و بیوه‌های آنان گرد هم می‌آیند تا کار ناتمام مانده همسران خود را به نتیجه برسانند.

لیندا لاپلانته، بازیگر و نویسنده که برای فیلم‌نامه‌های عمدتاً تلویزیونی خود مانند «اولین مظنون» برنده سه جایزه بفتا و نامزد یک جایزه اِمی شده است، فیلم‌نامه سریال جنایی «بیوه‌ها» را نوشته است. اولین سری «بیوه‌ها» در شش قسمت با بازی آن میچل، فیونا هندلی، دبی بیشاپ و موریس اوکانل در سال ۱۹۸۳ پخش شد. در سری دوم با عنوان «بیوه‌ها ۲» که دو سال بعد درشش اپیزود در قاب کوچک به نمایش درآمد، همین بازیگران بازی می‌کردند. این سریال در سال ۲۰۰۲ با بازی مرسدس روئل، بروک شیلدز، رزی پرز و نبوشه رایت در آمریکا و در چهار اپیزود بازسازی شد.

شرکت نیو‌ ریجنسی تهیه‌کنندگی فیلم تازه استیو مک‌کویین بر مبنای سریال «بیوه‌ها» را بر عهده گرفته است. این شرکت وابسته به شرکت ریجنسی انترپرایز تهیه‌کننده فیلم قبلی برنده اسکار استیو مک‌کویین، «دوازده سال بردگی» است. برَد واتسن مدیر عامل ریجنسی انترپرایز گفته است: «بعد از موفقیت بزرگ و همکاری فوق‌العاده‌ای که ما در فیلم «دوازده سال بردگی» تجربه کردیم، دوستی راستینی میان ما و استیو شکل گرفت. او در حکم یک عضو خانواده برای همه ما کارکان نیو‌ریجنسی است و ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که او برای این پروژه به ما اعتماد کرده است و برای آنکه یکبار دیگر با او همکاری کنیم، سر از پا نمی‌شناسیم.»

اخبار جهان
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.