اسحاقی:سلطانی‌فر گزینه خوبی برای ورزش است/برای اولین بار یک نفر باسابقه ورزشی در راس ورزش قرار می‌گیرد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – مشاور عالی سابق سازمان تربیت بدنی، مسعود سلطانی‌فر را بهترین گزینه برای وزارت ورزش می‌داند.

به گزارش ممتاز؛ عیسی اسحاقی که در دوره ریاست محسن مهرعلیزاده مشاور عالی او بود و با حفظ سمت سخنگو و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان هم بود، در مورد معرفی مسعود سلطانی‌فر به عنوان وزیر ورزش می‌گوید: «با توجه به اینکه آقای سلطانی‌فر دو سال قائم مقام سازمان تربیت بدنی بوده و سابقه بیش از ۱۰ سال سابقه همکاری با آقای روحانی رئیس جمهور محترم را دارد، ایشان گزینه مناسبی برای ورزش بود. او شناخت خوبی از ورزش دارد و با اکثر روسای فدراسیون‌ها و مدیران کل و بدنه کارشناسی ورزش هم ارتباط خوبی دارد. از این ارتباط و نزدیکی با رئیس جمهور می‌شود در جهت توسعه و پیشرفت ورزش گام‌های اساسی برداشت. از طرفی دیگر با توجه به اینکه ایشان چند سال استاندار بوده و در استان‌های مختلف در حقیقت رئیس جمهور کوچک بوده، اشراف بسیاری به مسائل مختلف از جمله ورزش دارد و می‌تواند با این دید در بعد کلان ورزش هم گام‌های اساسی بردارد چراکه حلقه‌های مفقوده ورزش را بهتر می‌شناسد و در جهت توسعه ورزش گام‌های خوبی برمی‌دارد.»
رئیس سابق فدراسیون گلف ادامه می‌دهد: «معرفی سلطانی‌فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان با توجه به اینکه او یک مدیر ورزشی است، مورد استقبال جامعه ورزش قرار گرفته. برای اولین بار است که یک نفر با سابقه ورزشی در راس ورزش کشور قرار می‌گیرد. ایشان با استفاده از مدیران کارآمد و جوان ورزشی در جهت پیشرفت ورزش کشور گام‌های اساسی برمی‌دارد.»
اسحاقی که سابقه ۱۰ سال حضور در مدیریت ورزش کشور را دارد در پایان می‌گوید: «انتظار جامعه ورزش و مردم این است که با توجه به اینکه ایشان به عنوان منتخب مردم در شورای شهر تهران قرار گرفت، وکلای ملت هم با رای بالا او را برای وزارت ورزش تایید کنند تا در جهت توسعه بیش از پیش ورزش قدم بردارد.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.