اسدالله کبیر: باید هماهنگتر عمل کنیم

۲۷ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان معتقد است که تیمش باید هماهنگ تر بازی کند.

اسدالله کبیر پس از شکست تیمش برابر دانشگاه آزاد در هفته سوم لیگ برتر در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: کوارتر اول را خوب آغاز کردیم اما در وقت های دوم و سوم عملکرد خوبی نداشتیم. شاید بازیکنانم خسته بودند چراکه نتوانستند در جریان مسابقه عملکرد خوبی داشته باشند. در همین دقایقی که دفاع ضعیفی داشتیم حریف از ما فاصله گرفت و نتوانستیم کاری انجام دهیم. در کوارتر چهارم مسابقه نوع دفاع را تغییر دادیم که تیم دوباره راه افتاد و فاصله را کم کرد اما نتوانست بازی را برگرداند. دانشگاه آزاد تیم یکدستی است که iبه خوبی بازی می کند و می تواند حریفانش را از همان ابتدا تحت فشار قرار دهد.

سرمربی شهرداری گرگان ادامه داد: دانشگاه آزاد تیم جوان و با انگیزه‌ای است. جوان های خوبی در این تیم بازی می کنند که توانمند می باشند. در این مسابقه نیز سعی کردیم نقاط قوت این تیم همانند محمد حسن زاده و محمد جشمیدی را کنترل کنیم تا نتوانند بسیار تاثیرگذار باشند اما معتقدم باید هماهنگ تر عمل کنیم.

وی با اشاره iبه نداشتن بازیکن خارجی نیز بیان کرد: نتوانستیم بازیکن خارجی جذب کنیم. با این شرایط دشوار است تا بخواهیم این کار را انجام دهیم. از طرف دیگر نیز قصد داریم تا در صورت جذب یک بازیکن خارجی کسی را iبه خدمت بگیریم که بتواند iبه تیم کمک کند. صرف بازیکن خارجی اهمیت ندارد. رقابت ها در این فصل دشوار است و شهرداری گرگان برای رده های پنجم تا هشتم مبارزه می کند.

به گزارش تفسیری ایسنا، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته سوم لیگ برتر برابر میزبانش دانشگاه آزاد تن iبه شکست داد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.