اسرائیل فکری به حال موشک‌های حزب‌الله بکند

جام جم آنلاین: روزنامه صهیونیستی هاآرتص از رژیم متبوع خود خواسته تا پیش از آنکه به جنگ با ایران بیندیشد، اسرائیل را از دست موشک‌های حزب‌الله لبنان خلاص کند.

 در شرایطی که بسیاری از تحلیلگران در نیمکره غربی، به بلوف بودن تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی علیه ایران اذعان دارند، روزنامه صهیونیستی هاآرتص، به نگرانی اسرائیل از موشک‌های حزب‌الله لبنان در صورت بروز چنین جنگی پرداخته و مدعی شده که اسرائیل پیش از حمله به ایران بدوا باید خود را از دست این موشک‌ها خلاص کند.

بنابراین گزارش، در هر شرایطی، در صورت حمله اسرائیل به ایران ده‌ها هزار موشک از جنوب لبنان به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک خواهد شد و فرقی هم نخواهد کرد که چه کسی این حمله را علیه ایران صورت دهد، چه آمریکا و چه اسرائیل!

گفتنی است رژیم صهیونیستی یک‌بار در سال ۲۰۰۶ با حزب‌الله لبنان پنجه در پنجه شد اما نتوانست حتی یک روز مانع شلیک موشک به سوی فلسطین اشغالی شود.

نتیجه چنین حمله‌ای به جنوب لبنان، تضعیف شدید بنیه نظامی رژیم صهیونیستی و روحیه شهروندان این رژیم است که دست کم تا سال‌ها تل‌آویو را از هرگونه ماجراجویی دیگر باز خواهد داشت.

پس از جنگ ۳۳ روزه لبنان در فلسطین اشغالی، کمیته تحقیق در خصوص این جنگ در رژیم صهیونیستی تشکیل شد که تنها پس از ناکامی‌های نظامی تشکیل می‌شود.(فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.