اسرائیل توانایی حمله به ایران را ندارد/مشت محکم به جمهوریخواهان

در روز گذشته برخی رسانه های غربی در پی ناکارآمد بودن تحریمهای نفتی ایران از سوی آمریکا و غرب به تلاش مجدد سنا و کنگره آمریکا برای تشدید تحریمهای ایران پرداختند.

روزنامه آمریکایی “نیویورک تایمز” در این خصوص نوشت پس از مذاکرات طولانی کنگره و سنای آمریکا بر سر اعمال دور جدید تحریمها علیه ایران به توافق رسیدند که بخش انرژی ،حمل ونقل دریایی و بیمه ایران را هدف قرار خواد داد و این اقدام با هدف متوقف کردن برنامه هسته ای ایران صورت می گیرد.

روزنامه “واشنگتن پست” چاپ آمریکا نیزبه پوشش خبر مذکور پرداخته و نوشت سنا و کنگره آمریکا در خصوص اعمال دور جدیدی از تحریم های فلج کننده علیه ایران به توافق رسیدند. 

همچنین روزنامه “واشنگتن پست”  به اظهارات “بهمنی” رئیس کل بانک مرکزی ایران پرداخت که گفته بود: تحریمهای اقتصادی علیه ایران کمتر از جنگ نظامی نیست.

نیویورک تایمز در مطلبی دیگر ضمن اعتراف ضمنی به دروغ بودن ادعای نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر دست داشتن ایران و حزب الله لبنان در انفجار اتوبوس حامل اتباع این رژیم در بلغارستان نوشت : با مشخص نشدن عامل انفجارمذکور بعد از گذشته دو هفته از انفجار از سوی دولت بلغارستان، روابط صوفیا و تل آویو رو به تیرگی نهاده است.

روزنامه صهیونیستی “هاآرتص” با اشاره به اظهارات دکتر احمدی نژاد که دیدار “رامنی” نامزد ریاست جمهوری آمریکا از سرزمین های اشغالی را پا بوسی وی از صهیونیست ها خوانده بود، نوشت : اظهارات احمدی نژاد با اینکه اسمی از رامنی نبرده است، اما مشت محکمی بر جمهوریخواهان بود. 

“جروزالم پست” دیگر روزنامه صهیونیستی به اظهارات “داگان” رئیس سابق سرویس اطلاعاتی رژِیم صهیونیستی(موساد) پرداخت که ضمن انتقاد از عملکرد دولت رژیم صهیونیستی گفته است رژیم صهیونیستی توانایی حمله نظامی به ایران را ندارد، زیرا دولت برای حمله نظامی به ایران نیاز به حمایت افکار عمومی دارد که این شرایط در داخل رژیم صهیونیستی مهیا نیست.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.