اسرائیل در منجلاب عمیقی گرفتار شده است/مقاومت پای حقوق خود ایستاده

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیر سیاسی بسیج دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه به نظر می‌رسد شرایط نوار غزه به برهه تاریخی رسیده و اسرائیل در منجلاب عمیقی گرفتار شده، گفت: با ادامه جنگ دشمنان در منجلاب بیشتری فرو می‌روند و از طرفی جبهه مقاومت پای حقوق خود ایستاده است.

“امیرحسین یوسفی”در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه اسرائیل با هدف فرسایش مقاومت جنگ در غزه را ادامه می‌دهد، اظهارداشت: روحیه و انگیزه کم‌نظیر نیروهای مقاومت و مردم غزه بر سر آرمان‌هایشان رژیم صهیونیستی را در محاسباتش به اشتباه می‌اندازد، لذا رژیم صهیونیستی باید بداند که نیروهای حماس و جهاد اسلامی از تجره‌های تلخ خود در مذاکرات سازش درس گرفته و به موضع قدرت روی آورده‌اند.

‫دبیر سیاسی بسیج دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه اسرائیل با طرح آتش‌بس می‌خواست برای مدتی فشارهای روانی که بر سرزمین‌های اشغالی حاکم شده بود را کاهش دهند، تصریح کرد:  اما چراغ سبز آمریکا و دیگر دولت‌های استکباری، همچنین  تعلل و بی‌تفاوتی سازمان ملل پیام از سرگیری جنایات علیه زنان و کودکان را به دولت منحوس اسراییل ارسال کرد.

یوسفی در پایان با بیان اینکه به نظر می‌رسد شرایط نوار غزه به برهه تاریخی رسیده و اسرائیل در منجلاب عمیقی گرفتار شده، خاطر نشان کرد: با ادامه جنگ دشمنان در منجلاب بیشتری فرو می‌روند و از طرفی جبهه مقاومت پای حقوق خود ایستاده است.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.