اسراف در تبلیغات انتخاباتی بدبینی مردم را به همراه دارد

۳۱اردیبهشت،

دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه تهران گفت: دوری از اسراف و تجمل‌گرایی یکی از مواردی است که کاندیداها باید در زمان تبلیغات انتخاباتی مدنظر قرار دهند.

علی عبدی در گفتگو  با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ رعایت اخلاق سیاسی از سوی کاندیداهای انتخاباتی اظهار داشت: معیارهای رعایت اخلاق سیاسی که از سوی مقام معظم رهبری در دوره‌های مختلف مطرح شده، برگرفته از تعالیم اسلامی است که باید به  عنوان یک اصل از سوی کاندیداها رعایت شود.

وی افزود: کسی که در یک حکومت اسلامی، خواهان حکومت بر مردم و زمامداری امور است، باید رفتارش متفاوت با کسانی که مطابق با الگوهای غربی و با هدف کسب قدرت رفتار می‌کنند، باشد.

این فعال دانشجویی ادامه داد: دوری از تجمل و اسراف‌گرایی یکی از مواردی است که کاندیداها باید در زمان تبلیغات انتخاباتی خود مدنظر قرار دهند و در این میان با پرهیز از هرگونه اسراف، بدبینی مردم را به خود و نظام به همراه نداشته باشند.

عبدی بیان داشت: قطعا مردم کسانی را که وابسته به کانون‌های ثروت و قدرت‌اند، مورد توجه خود قرار نمی‌دهند و همین مسئله سبب شکست سنگین آنها در انتخابات می‌شود.

دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه تهران تصریح کرد: کاندیداها بهتر است که در تبلیغات میدانی خود با انتشار یافتن بنر و حضور در فضاهای مختلف برای سخنرانی، متمرکز بر ویژگی‌های مثبت خود شوند و از هرگونه انتقاد و نفی ویژگی‌های دیگری پرهیز کنند.

وی افزود: کاندیداها باید با رعایت اصول اخلاقی و پرهیز از غلو در بیان ویژگی‌های مثبت خود که خلاف شرع و عرف است، در راستای رعایت اخلاق سیاسی – انتخاباتی گام بردارند.

عبدی در پایان خاطرنشان کرد: فردی که به قانون انتخاباتی پایبند باشند، مسلما در نهایت  نتیجه بسیار بهتری کسب خواهد کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.