اسلام‌ستیزان بریتانیایی مدرسه مسلمانان را به آتش کشیدند

۲۰خردادماه،

مدرسه اسلامی«دارالعلوم» در جنوب لندن،توسط اسلام‌ستیزان بریتانیایی، به آتش کشیده شد.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز،  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «al-kanz»، سه روز پس از آتش‌سوزی عمدی در مسجدی واقع در شمال لندن، این‌بار اسلام‌ستیزان مدرسه اسلامی «دارالعلوم» در جنوب شرق لندن در منطقه «چیزلهوست» را مورد حمله قرار داده و به آتش کشیدند.

در پی این اتفاق که بامداد روز قبل رخ داد، نیروهای پلیس و مأموران آتش‌نشانی در محل حاضر شدند و ۱۳۰ دانش‌آموز و مسئولان این مدرسه اسلامی را تخلیه کردند.

به گزارش نیروهای اورژانس، در این اتفاق دو نفر از کارکنان مدرسه به دلیل آتش‌سوزی و دود ناشی از آن دچار مسمومیت شده بودند که به سرعت به بیمارستان منتقل شدند.

نیروهای امنیتی این اتفاق را مشکوک خوانده و اعلام کرده‌اند که تحقیقات بیشتری برای یافتن دلیل آتش‌سوزی و شناسایی عاملان احتمالی آن لازم است. همچنین، مقامات پلیس از نظارت ۲۴ ساعته بر دیگر مراکز اسلامی انگلیس به‌منظور جلوگیری از حملات احتمالی اسلام‌ستیزان به این مراکز خبر دادند.

یادآور می‌شود، این اتفاق درست سه روز پس از آتش‌سوزی عمدی در یک مرکز اسلامی در شمال لندن روی داد. در این اتفاق که در منطقه «مازویل هل» اتفاق افتاده بود، بخشی از مسجد و مرکز اسلامی این منطقه در اثر آتش‌سوزی تخریب شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.