اسلام‌گرایان اردن خواستار مقابله با جنایت‌های صهیونست‌ها علیه مسجد الاقصی شدند

جبهه عمل اسلامی اردن در خصوص اقدام نظامی صهیونیست‌ها به نقض قوانین و موازین بین‌المللی و تداوم هتک حرمت اماکن مقدس و در راس آن‌ها مسجد الاقصی ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، اعضای جبهه عمل اسلامی اردن طی پیامی به ملک عبدالله ثانی، پادشاه اردن از وی خواستند جلسه‌ای فوری را با سران کشورهای عربی برای بحث و بررسی بهترین راهکارهای مقابله با جنایت‌های رژیم صهیونیستی برگزار کند.

طبق اعلام جبهه عمل اسلامی اردن، برخی از این راهکارها عبارتند از دعوت از شورای امنیت برای بررسی تجاوزات رژیم صهیونیستی که امنیت و صلح جهانی را به خطر می‌اندازد و بازنگری در توافقنامه‌های به امضا رسیده با این رژیم.

در این نامه به تداوم حفاری‌های رژیم صهیونیستی، تبدیل محوطه‌های مسجد الاقصی به باغ‌ها و پارک‌های وابسته به اسرائیل، هتک حرمت مسجد الاقصی با ورود شهرک‌نشینان صهیونیست، ممانعت از ورود نمازگزاران مسلمان به ویژه جوانان به مسجد الاقصی برای ادای نماز، عزم رژیم صهیونیستی به تقسیم اوقات نماز در این مسجد میان یهودیان و مسلمانان همانند اقدامی که در حرم حضرت ابراهیم (ع) در شهر الخلیل صورت گرفت، کوچاندن ساکنان قدس و اعمال فشار بر آن ها، ساخت دیوار نژادپرستانه حائل، تخریب منازل و تحمیل مالیات‌های سنگین بر فلسطینیان اشاره شده است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.