اسماعیل‌پور: بازی با منصوری جنگ بود نه فوتسال

۱۹م آذر ،

  احمد اسماعیل‌پور در خصوص شعار تماشاگران منصوری علیه او در جریان بازی با گیتی‌پسند عنوان کرد: بازی که نبود بیشتر شبیه جنگ بود. مسابقه بدی نبود و خدا را شکر توانستیم برابر تیم منصوری یک امتیاز به دست آوریم. ما برای برد آمده بودیم نه برای مساوی اما متاسفانه بازی با تساوی به پایان رسید.

به گزارش فارس، وی دربارهٔ رویارویی با تیم قبل خود خاطرنشان کرد: هیچ کدام از بازیکنان قبل در تیم منصوری نیستند. ساختارش در کل عوض شده است، اما در کل تیم خوبی دارد. رضا لک از مربیان باتجربه است و از ابتدای فصل این تیم هماهنگ‌تر شده است. اگر ما کمی دقت می‌کردیم می‌توانستیم در این دیدار به برتری دست یابیم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند در خصوص شعار تماشاگران علیه او یادآور شد: من دو سال برای منصوری بدون هیچ پول و مزدی زحمت کشیدم. از جان هم مایه گذاشتم اما تماشاگران با فحش‌هایی که داشتند به خوبی جواب زحمات مرا دادند. من می‌دانم که این مسائل از کجا خط داده شده است، اشکالی ندارد.

وی دربارهٔ شرایط گیتی‌پسند تصریح کرد: این تیم از لحاظ سخت افزاری نسبت به منصوری قابل قیاس نیست. جنتی امکاناتی را که در باشگاه برقرار کرده بسیار خوب است. تیمی بدون حاشیه‌ای داریم و برای قهرمانی تلاش می‌کنیم و مطمئنم به این مهم دست خواهیم یافت.

آقای گل فصل قبل لیگ برتر در مورد اینکه آیا در این فصل هم به فکر تکرار این عنوان است، گفت: همیشه به فکر موفقیت تیم هستم. سال قبل هم به فکر آقای گلی نبودم. امیدوارم گیتی پسند قهرمان شود در کنار آن هم دوست دارم آقای گل شوم.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.