اسماعیل نژاد: علیزاده باید شایستگی خود را در فنلاند ثابت کند

‘فرهاد اسماعیل نژاد’ روز یکشنبه درخصوص تنها سهمیه باقیمانده المپیک لندن در وزن ۷۴ کیلوگرم به خبرنگار ایرنا گفت : فرنگی کاران مدعی وزن ۷۴ کیلوگرم تاکنون توانسته اند در رقابتهای جهانی ۲۰۱۱ استانبول، گزینشی قزاقستان و گزینشی چین، سمهیه المپیک لندن را کسب کنند که همین مساله بسیاری از مدعیان بنام و قدرتمند اروپایی و آسیایی را از گردونه رقابتهای گزینشی فنلاند دور کرده است.

وی افزود: علیزاده می تواند در غیاب این بزرگان به راحتی تنها سهمیه باقیمانده کشتی فرنگی را کسب و کاروان المپیکی کشتی ایران را تکمیل کند. مطمئنا او توان انجام این کار را دارد مگر اینکه مشکل خاصی گریبان گیرش شود.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان تصریح کرد: علیزاده مدال برنز رقابتهای جهانی ۲۰۰۹ دانمارک، طلای رقابتهای قهرمانی ۲۰۰۹ آسیا و طلای بازیهای آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو را در کارنامه دارد و باید به هر نحوی خود را در ترکیب تیم اعزامی به المپیک قرار دهد.

اسماعیل نژاد با اشاره به مدعیان داخلی این وزن گفت: وزن ۷۴ کیلوگرم در مجموع سه مدعی اصلی در اردوی آماده سازی تیم ملی دارد که به غیر از فرشاد علیزاده که باتجربه ترین فرنگی کار ماست، محسن قاسمی و هادی علیزاده پورنیا نیز برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۲ روسیه انتخاب شده اند و می توانند پشتوانه های خوبی برای این وزن به حساب آیند.

وی در خاتمه گفت: هم اکنون اردوی فرنگی کاران برای حضور در جام جهانی در حال برگزاری است که این رقابتها با حضور ۱۰ تیم برتر جهان طی روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه در شهر سارانسک روسیه برگزار خواهد شد.

۹۱۶۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۰۲۳۹۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.