اسمالینگ : جای ریو را خواهم گرفت

۱فروردین ۱۳،

کریس اسمالینگ در مصاحبه ای از موقعیت به وجود آمده در خط دفاع تیم ملی انگلیس که به او بازی رسیده ابراز خوشحالی کرد

به گزارش فوتبال آنلاین کریس اسمالینگ در مصاحبه ای گفت حال که جان تری دیگر برای تیم ملی بازی نخواهد کرد و ریو فردیناند نیز از این کار سر باز زده از این موقعیت استفاده خواهد کرد.

 این بازیکن که هم تیمی ریو فردیناند است همیشه پشت سر پیشکسوت تیمش قرار داشته و حال در بازی های ملی این فرصت را پیدا کرده تا خود را نشان دهد.

کریس اسمالینگ ۲۳ ساله در بازی تیمش مقابل سن مارین که با نتیجه هشت بز صفر به سود انگلیس تمام شد بازی قابل قبولی ارائه کرد اما بدون شک این بازی نمی تواند برای او محکی جدی باشد.

او گفت : من از فرصتی که در مرکز خط دفاع به دست آورده ام شگفت زده و خوشحال هستم و تمام تلاشم را میکنم که این موقعیت را از دست ندهم.فکر می کنم بازیکنان جوان انگلیسی مربی تیم ملی را بسیار تحت تاثیر قرار داده اند و امیدوارام من نیز یکی از آن ها بوده باشم.

این فصل برای من به هیچ عنوان فصل خوبی نبوده زیرا به خاطر مصدومیت از ماه نوامبر در هیچ بازی جزئ ۱۱ نفر آغاز کنند بازی نبودم و حالا قدر فرصت به دست آمده در تیم ملی را بیشتر از هر وقت دیگری می دانم.فرگوسن و روی هاچسون هر دو مربی های فوق العاده ای می باشند و من به داشتن آن ها افتخار می کنم .این دو همیشه به من انگیزه داده اند و هر شرایطی که در فوتبال برایم پیش بیاید همیشه مدیونشان خواهم بود.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.