اسناد متعددی از اسارت سردار عسگری توسط رژیم صهیونیستی در اختیار داریم

۲۵م آذر ،

رئیس ستاد گرامیداشت سردار علیرضا عسگری گفت: برای همگان روشن است که چه طور سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) در یک اقدام غیر انسانی این سردار دلاور را به اسارت خود درآورده‌اند.

به گزارش خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار حسین دقیقی رئیس ستاد گرامی داشت سردار علیرضا عسگری بعدازظهر امروز (شنبه) در مراسم گرامیداشت سردار عسگری و در جمع خانواده شهدا، ایثاگران و فرماندهان لشکری و کشوری، یاد و خاطره آن سردار اسیر در بند رژیم صهیونیستی را گرامی داشت و تصریح کرد:  تکلیف ما تقدیر و قدردانی از سردار علیرضا عسگری بوده چرا که هر کس از او و همرزمانش یادی نکند لیاقت استقلال را نخواهد داشت.

وی با اشاره  به این که امروز ما اسناد متعددی دربارهٔ اسارت ایشان توسط رژیم صهیونیستی در دست داریم، افزود: برای همگان روشن است که چه طور سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) در یک اقدام غیر انسانی این سردار دلاور را به اسارت خود درآورده‌اند.

دقیقی در مورد اطلاعات جدید از این سردار در بند رژیم صهیونیستی تصریح کرد: خبرها تازه‌ای از سردار علیرضا عسگری در دست نداریم اما تکلیف ما تقدیر و قدردانی از ایشان است چرا که هر کس از او و همرزمانش یادی نکند لیاقت استقلال را نخواهد داشت.

وی در ادامه اظهار داشت: ما همان‌گونه که در قبل سرباز امام خمینی(ره) بوده‌ایم، امروز نیز سرباز و مطیع امام خامنه‌ای هستیم و پا به پای ولایت و رهبری پیش خواهیم رفت.

رئیس ستاد گرامیداشت سردار علیرضا عسگری خاطر نشان کرد: از وزارت دفاع برای برگزاری این مراسم تحت عنوان یار غریب تشکر کرده و از تمام رزمندگان و خانواده شهیدان که از جاهای دور و نزدیک و در این شرایط بد جوی برای شرکت در این مراسم تشریف آورده‌اند قدردانی می‌کنیم و سردار علیرضا عسگری در هر کجا که باشد خدمت‌گذار ولایت فقیه خواهد بود.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.